تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
سئو وبلاگ

سئو وبلاگ

آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته

11 نقطه شروع برای بررسی خرابی سئو خود را

شما می دانید که: صبح دوشنبه ، ابتدای ماه یا هر زمان که وقت آن است که ابزارهای رایج را جستجو کنیم - و شما شاهد افت شدید دید ، رتبه بندی ، ترافیک ، تبدیل یا چهره مهم دیگری هستید؟ آنچه در ادامه باید دنبال شود! کلیک بر روی ابزارها در وحشت و بدون ساختار قرار گرفت. بیشتر اوقات سعی می کنید علت را مشخص کنید. اما لازم نیست به این صورت باشد!

در مقاله بعد ، 11 نقطه شروع را برای تجزیه و تحلیل هایی ارائه می دهم که می توانید در صورت تصادف از آنها استفاده کنید تا به طور مستقیم دچار وحشت نشوید و به ساختار ساختار به انتهای کارها برسید.

مشکل خرابی دیدنی: چه کاری انجام دهیم؟

از دست دادن دید

1. رتبه بندی کلمات کلیدی را با دقت بیشتری بررسی کنید

اگر دید قابل توجهی تغییر کرده است ، به رتبه های خراب یا گم شده نگاه کنید. کدام کلمات کلیدی در دوره مقایسه کاهش یافته است؟ کدام ها گم شده اند؟ آیا تغییر در URL های رتبه بندی برای این کلمات کلیدی وجود دارد؟ کدام URL ها تحت تأثیر قرار می گیرند؟ کد وضعیت URL ها چیست؟ نشانی اینترنتی را مجاز می دانید؟ چگونه رقابت و رتبه آنها تغییر کرده است؟ چه کسی به طور خاص پیروز شد و چه می تواند دلیل باشد؟

2. کاهش دید در دایرکتوریهای فردی را تجزیه کنید

از دست دادن دید معمولاً روی کل دامنه تأثیر نمی گذارد. با کمی تحقیق ، زباله ها به سرعت در دایرکتوری های فردی یا نام میزبان قابل شناسایی هستند. ابزارهای رایج سئو گزارشی را ارائه می دهند که در آن می توانید دید مهمترین دایرکتوری ها را تحلیل و مقایسه کنید. بنابراین ، در صورت لزوم می توانید دید دایرکتوری ها را به آدرس های اینترنتی اختصاصی مشاهده کنید تا بتوانید مشکل را به زیر منطقه ای از صفحه محدود کنید. این می تواند بیشتر شکسته شود تا زمانی که بتوانید URL های شخصی را که باعث افت رتبه می شوند شناسایی کنید. بر این اساس ، سپس می توانید به کلمات کلیدی رتبه بندی ، ترافیک دایرکتوری یا URL ها نگاه کنید و به این ترتیب نتیجه گیری در مورد سقوط را جلب کنید.

مثال کاهش دید برای دایرکتوری های ویژه:

دایرکتوری تطبیقی

3. با استفاده از مجموعه های کلمات کلیدی ، دید فردی را مقایسه کنید

به SVI عمومی اعتماد نکنید. حداقل نه اینکه شما وقتی مستقیم تغییر می کند وحشت کنید. از آنجا که هرچه دید عمومی پایین تر باشد ، نوسانات معنی دار تر می شوند. برخی از کلمات کلیدی به عنوان پایه استفاده می شوند ، که صرفاً مرتبط نیستند. به عنوان مثال ، اگر یک کلمه کلیدی عمومی را که تأثیر زیادی بر دید دارد از دست دهید ، افت بزرگی را مشاهده خواهید کرد ، اما لازم نیست که مرتبط باشد. بنابراین می توانید بر اساس مجموعه های کلمات کلیدی خود به دید فردی تکیه کنید.

شاخص دید فردی در مقایسه با رقابت:

فردی SVI

4- محتوا و قصد جستجو را با یکدیگر مقایسه کنید

شما URL ها و کلمات کلیدی را که دلیل سقوط دید یا افت ترافیک شماست ، شناسایی کرده اید ، سپس به تحقیقات دقیق می پردازد. به هدف جستجو در پشت کلمات کلیدی گم شده نگاه کنید. آیا شما هنوز هم محتوای معامله گر / آموزنده مربوط را ارائه می دهید؟ SERP ها چگونه تغییر کرده اند؟ رقابت در اینجا چگونه است؟ چه چیزی باعث تغییر رقابت شده است؟ دلیل از دست رفتن رتبه چیست؟

5- به کلیه کانالهای راهنمایی و رانندگی نگاه کنید

پرده ها و تفکرات سیلو کمکی نمی کنند. بنابراین ، علاوه بر ترافیک ارگانیک ، کانال های دیگر را نیز تجزیه و تحلیل کنید.

درصد ترافیک آلی کاهش یافته است؟ این لزوماً دلیلی برای نگرانی نیست. کانالهای دیگر چگونه رفتار می کنند؟ شاید یک فیسبوک یا خبرنامه ای وجود داشته باشد که خصوصاً خوب عمل کند؟ البته این تأثیر زیادی در کل ترافیک و درصد توزیع کانال دارد ، اما نه بر روی مقادیر مطلق.

آیا z دارید. به عنوان مثال ، اگر بسیاری از ترافیک صفحه اصلی از بین رفت و اگر تبلیغات مارک AdWords قبلاً فعال شده بود ، می توانید علت آن را سریع پیدا کنید.

تأثیر AdWords در ترافیک ارگانیک:

گوگل-تجزیه و تحلیل-کانال

6. تعطیلات عمومی را رعایت کنید

به ویژه با وب سایتهای بین المللی ، شما همیشه تصور روشنی در مورد تعطیلات در چه زمانی و در کدام کشورها یا حتی ایالات فدرال در کشورهای خارجی ندارید. تعطیلات بزرگ مذهبی مانند ب. عید پاک که منجر به رکود در ترافیک می شود ، بسیار آسان است ، اما تعطیلات محلی اغلب می تواند منجر به افت ترافیک در مناطق مختلف شود بدون اینکه به سرعت به انتهای آن برسید. برای وب سایت های بین المللی ، به ایجاد داشبورد برای نسخه های مختلف کشور کمک می کند تا بتوانید به طور واضح ترافیک را براساس کشور تخریب کنید. شما می توانید به عنوان مثال B. همچنین نسخه های زبان را از طریق گروه بندی محتوا در Google Analytics ذخیره کنید. بنابراین می توانید در یک نگاه ببینید که در کدام زبان وجود دارد که تغییر می کند و می توانید به سرعت تعیین کنید که آیا این تعطیلات است یا خیر.

گروه بندی مطالب بر اساس نسخه های زبان؛ کاهش ترافیک به دلیل تعطیلات عمومی در آلمان:

محتوای گروه بندی

7. از مقایسه سالانه برای عوامل فصلی استفاده کنید

مطمئناً ، همه از تجارت زیاد کریسمس یا استراحت تابستانی شنیده اند. اما آیا عوامل فصلی دیگری نیز وجود دارند که بطور خاص در مدل تجارت اعمال می شود؟ وجود دارد z. ب - تاریخ های نمایشگاه تجاری ، زمان تعطیلات معمولی خریداران یا سایر تاریخ هایی که مرتبط هستند؟

مقایسه با ماه قبل بیشتر به خاطر سادگی انجام می شود. این اغلب به یک مرور سریع کمک می کند. با توجه به عوامل فصلی ، مقایسه ماه با سال قبل منطقی است و یا حتی بهتر است از درصد تغییرات بین ماههای آن زمان به عنوان مقایسه استفاده کنیم.

با این کار می توان فهمید که آیا افزایش یا کاهش طبیعی است یا به تحقیقات دقیق تری نیاز دارد.

فصلی در SEO نیز در رویدادهایی مانند موارد بسیار شدید است B. برای تماشای جام جهانی و وب سایت fifa.com:

SVI-فیفا

8. هوا را بر روی صفحه نمایش خود قرار دهید

شادی یک نفر رنج دیگری است. وقتی هوا بهار مردم را به بیرون فشار می آورد ، مغازه های آنلاین اغلب رنج می برند. استثنائات به عنوان مثال ب - حمل و نقل باغ و گیاهان ، اما به طور کلی هر چه دماسنج بالاتر باشد ، بازدیدکنندگان کمتری دارند. و در اینجا نیز باید به این نکته توجه داشت: در دوره مقایسه شما حال و هوای شما چطور بود؟ آیا در هفته قبل یا در ماه قبل حال و هوای بد وجود داشت اما اکنون آیا مردم آن را به بیرون رانندگی می کنند؟ یا ماه گذشته باران بیشتر از ماه گذشته بود؟ همه اینها نقاط شروع هستند که باید در نظر گرفته شوند.

9- ناهنجاری ها در نظارت فنی

در بدترین حالت ، تصادف ترافیک همچنین می تواند ناشی از خطاهای فنی و به عنوان مثال باشد. B. ناشی از خرابی سرور. بنابراین ، وب سایت خود را با یک ابزار خزنده مانند مانند بررسی کنید ب. قورباغه فریاد بزنید. در هر صورت ، ما به طور خودکار و منظم نظارت فنی را با ابزارهایی مانند Testomato یا URL Monitor توصیه می کنیم.

10. از کنسول جستجو استفاده کنید

همچنین همیشه ارزش آن را دارد که به داده هایی که Google به شما می دهد نگاهی بیندازید. آیا آمار خزنده به طور قابل توجهی تغییر کرده است؟ آیا ناهنجاری هایی در تجزیه و تحلیل جستجو وجود دارد؟ آیا برداشت ها ، کلیک ها ، موقعیت ها به شدت افت کرد؟ آیا خطاهای 404 افزایش یافته است؟

و آخر:

11. در Google Updates به روز بمانید

مطمئنا ، همه از پنگوئن ، Hummingbird و پاندا شنیده اند. اما به روزرسانی های جزئی نیز وجود دارد که باید دنبال کنید. در وبلاگ های SEO محبوب انگلیسی زبان به عنوان مثال ب - هنگامی که ناهنجاری هایی در الگوریتم و نظرات گوگل در مورد به روزرسانی ها وجود دارد ، بهترین ژورنال موتور جستجو روی توپ نگه داشته می شود.

از دست دادن دید اکنون باعث ایجاد روحیه آرام و مراقبه در شما می شود؟ آیا ناگهان منتظر تحلیل ساختار یافته هستید؟ وحشت نکنید - سود امنیتی بعدی خواهد آمد! 😉

اولین نقاط شروع شما که در صورت خرابی سئو به آنها نگاه می کنید چیست؟ من مشتاقانه منتظر نظر شما هستم!


 
موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 5 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 26 آذر 1398ساعت 19:42 توسط سهیل | تعداد بازديد : 3 | |

پوشش نمایه کنسول جستجوی Google

پوشش ایندکس احتمالاً مهمترین نوآوری نسخه بتا کنسول جستجوی Google تا به امروز است. احتمالاً هر مدیر وب سایت حداقل یک اخطار دریافت کرده است که خطایی در پوشش فهرست وجود دارد. اما این پوشش شاخص چیست و آیا هر اشتباهی مشکلی است؟

اول از همه به طور خلاصه به کنسول جستجوی Google:

  • کنسول جستجوی فعلی وجود دارد ، که اغلب به اشتباه به عنوان نوع قدیمی توصیف می شود. با این حال ، این مورد به این صورت نیست که ، بر خلاف Search Console Beta ، طیف کاملی از توابع را ارائه می دهد.
  • همانطور که از نام آن بر می آید ، Search Console Beta نسخه بتا است و هنوز در مرحله آزمایش است. این نسخه در بعضی مقاطع جایگزین نسخه فعلی خواهد شد ، اما در حال حاضر دامنه توابع بسیار کمتری دارد.

بهترین راه برای توضیح پوشش فهرست ، مقایسه ویژگیهای خزیدن و نمایه سازی کنسول جستجوی فعلی با نمونه های کنسول جستجو بتا است.

کنسول جستجوی فعلی

مباحث خزیدن و نمایه سازی در حال حاضر می توانید در دو مورد منو "Google Index" و "Crawling" مشاهده کنید.

فهرست نمایه Google - وضعیت فهرست بندی

در اینجا ، کنسول جستجو به سادگی نشان می دهد که چند صفحه در حال حاضر ایندکس شده اند. مقدار فعلی و منحنی زمان نشان داده شده است.

indexierungssstatus

همچنین می توانید ببینید که چند URL توسط روبات مسدود شده و چند URL با استفاده از کنسول جستجو حذف شده اند.

فهرست Google - منابع مسدود شده

این بخش از کنسول جستجو نشان می دهد که چقدر منابع مسدود شده است ، یعنی چه تعداد Googlebot به چه منبعی دسترسی ندارد و بنابراین نمی تواند ایندکس شود. هم ارزش فعلی و هم یک دوره زمانی نشان داده شده است.

مسدود منابع

URL های Google Index را حذف کنید

در اینجا URL ها می توانند "به طور موقت پنهان" شوند. توضیحات "حذف URL ها" در ناوبری تا حدودی گمراه کننده است ، زیرا این تنها حذف موقت است.

خزنده - خطاهای خزنده

در این مرحله شما می توانید نکات زیر را که به دسک تاپ و اسمارتفون تقسیم شده اید پیدا کنید:

  • خطای سرور
  • نرم 404
  • دسترسی رد شد
  • یافت نشد
  • نامیده نمی شود

هم ارزش فعلی و هم یک دوره زمانی نشان داده شده است.

خزنده - امتیاز بیشتر

توابع دیگر تحت این نکته عبارتند از:

  • آمار خزیدن - صفحات خزنده در هر روز: کیلو بایت بارگیری در روز و زمان بارگیری صفحه (در میلی ثانیه).
  • بازیابی توسط Google: در اینجا شما می توانید به طور عمده درخواست نمایه سازی عملکردهای جدید یا ویرایش شده را داشته باشید.
  • Robots.txt Tester: خطاها و هشدارها را برای robots.txt نمایش می دهد.
  • نقشه سایت: نقشه های مختلف را می توان در اینجا ارسال کرد. برای هر نقشه سایت نشان داده شده است که چند URL ارسال شده است و تعداد زیادی از آنها فهرست بندی شده اند.
  • پارامترهای URL: رسیدگی به پارامترهای URL از Google در اینجا قابل تعریف است. با این وجود ، اگر به درستی با علائم noindex و canonical در خود صفحه کار کنید ، منسوخ شده است.

ارزیابی امکانات کنسول جستجوی فعلی

کنسول جستجو انواع مختلفی از روشهای بسیار مفید برای کنترل خزیدن و نمایه سازی را ارائه می دهد. با این حال ، اینها با موارد فرعی مختلف به دو دسته تقسیم می شوند که می توانند در کارهای روزمره بسیار غیر عملی و گیج کننده باشند.

کنسول بتا را جستجو کنید

در جستجوی کنسول بتا ، چندین نکته در مورد خزیدن و نمایه سازی در یک نقطه ترکیب می شوند: پوشش شاخص.

در اینجا می توانید بر اساس دو معیار فیلتر کنید:

  • همه صفحات ارسال شده
  • تمام صفحات شناخته شده

تمام URL های ارسال شده با استفاده از نقشه سایت XML به Google ارجاع می شوند. به عنوان تمام صفحات شناخته شده ، صفحات اضافی نیز در نظر گرفته می شوند ، یعنی تمام صفحاتی که گوگل از طریق خزیدن خود و منابع دیگر قادر به تعیین آنها بود. هر دو فیلتر برای تجزیه و تحلیل جانبی بسیار مناسب هستند. در اینجا مثالی از نمای کلی از پوشش شاخص آورده شده است:

پوشش ueberblick شاخص

اولین بررسی:

  • خطاها: تعداد کل خطاها در زیر خطاها نشان داده شده است
  • صفحات معتبر با هشدارها: صفحات در اینجا فهرست بندی می شوند ، اما مشکلاتی وجود دارد و Google نمی داند چگونه آنها را تفسیر کند
  • معتبر: صفحات crawled و فهرست بندی درست
  • حذف شده: صفحات غیر فهرست شده خزنده اما (درصورتی که نمی خواستند)

خطاها سپس در زیر این نمودار ذکر شده اند. این خطاها بر این اساس توضیح داده شده است. اشتباهات رایج عبارتند از:

  • URL ارسالی دارای خطای Soft 404 است: یک URL دارای محتوای کمی است که می توان آن را به عنوان صفحه 404 تفسیر کرد.
  • URL ارسال نشد یافت نشد (404): به URL قابل دستیابی نیست
  • خطای سرور (5xx): به دلیل خطای سرور نمی توان به آدرس اینترنتی رسید.
  • URL ارسال شده با عنوان "noindex": صفحاتی که نباید ایندکس شوند نباید در یک نقشه سایت ذخیره شوند. Google این خطا را در اینجا ذکر می کند.

اگر روی یک پیام خطای خاص کلیک می کنید ، می توانید تمام URL های تحت تأثیر و هر URL را مشاهده کنید. پس از رفع خطا ، می توانید با کلیک روی "بررسی پیام خطا" ، این مورد را در کنسول جستجو گزارش دهید.

ارسال شده url--یافت نشد

ارزیابی امکانات Search Console Beta

پوشش ایندکس فقط یک اصطلاح عمومی جدید برای Google برای مهمترین جنبه های خزیدن و نمایه سازی است که اکنون در یک نقطه واحد ارائه شده اند. در مقابل کنسول جستجوی فعلی ، تجزیه و تحلیل خطا در نسخه بتا کاملاً واضح ارائه شده است ، که این تحلیل را حتی برای افراد بی تجربه بسیار آسان می کند زیرا دیگر نیازی به جستجوی زیرمجموعه های مربوطه نیست.

آیا خطاها در پوشش شاخص مشکل دارند؟

هر چند وقت یکبار: بستگی دارد ...

  • خطای 404 احتمالاً از یک URL ارسالی که به عنوان noindex علامت گذاری شده است ، بیشتر مشکل ساز است
  • خطایی در یک صفحه بسیار کوچک بیشتر از یک صفحه بسیار بزرگ مرتبط است
  • یک صفحه مهم که دارای خطای 404 است یک مشکل اساسی است و یک صفحه بی اهمیت نیست

اگر از Google پیامی دریافت کنید که خطاهایی در پوشش فهرست نمایان شده است ، به حفظ سرحال کمک می کند. اشتباهات اغلب بی ضرر هستند. با این وجود ، مطمئناً شما باید مرتباً پوشش شاخص را تحلیل کنید (حتی اگر هیچ اخطاری دریافت نکردید) و سوء استفاده های احتمالی را اصلاح کنید.

پوشش ایندکس قطعاً یک قدم بزرگ برای تمیز کردن کنسول جستجو و واضح تر شدن آن برای گوگل است. این امر باعث می شود که تحلیل وب سایت ها ، نه تنها برای مشاوران SEO بسیار دلپذیر باشد.

آیا قبلاً از جلد فهرست استفاده کرده اید؟ تجربیات خود را با کنسول جستجوی Google در نظرات بنویسید!

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 26 آذر 1398ساعت 19:41 توسط سهیل | تعداد بازديد : 21 | |

SEO-Beef of the Week: حجم جستجو در مصاحبه اختصاصی با هدف جستجو دیدار می کند (مراقب طنز)

وقتی بیرون دو مهمان میهمان مصاحبه ما به سمت Zülpicher Platz در وسط کلن حرکت می کنند ، هنوز هم خوشایند نیست. یک روز گرم تابستان پیش روی ماست که مطمئناً به اندازه مصاحبه آینده داغ نخواهد بود. صحبت از تشدید ممکن است خیلی چیز خوبی باشد ، اما گوشت گاو بین حجم جستجو و قصد جستجو به اوج جدید رسیده است. دو مهمان مصاحبه ما (و توییتهای آنها) مجبور نیستند مدت طولانی در پشت الیور پوچر  و بوریس بکر  مخفی شوند.

گوشت گاو کامل رشد چشم انداز سئو را هدایت می کند. همانطور که می شنویم ، برخی از مردم در مورد "کودتای مطبوعاتی" سال که دعوت ما به مصاحبه مضاعف اعلام می شود ، صحبت می کنند. بنابراین برخی از آنها مخفیانه به پیشرفت کمتری نسبت به کنفرانس مطبوعاتی Tic Tac Toe  امیدوار هستند.

دو مهمان ما وقتی در دفتر تحریریه مجله بیشتر آتش نشانی می کنیم ، تنش به نظر می رسند. بعد از سرو قهوه و آب و مهمانان ما روی صندلی تحریریه ظاهر شدند - با فاصله خوبی بین آنها - مصاحبه را بعد از توافق در مورد شما شروع می کنیم.

morefire-magazine: این هفته کانال های رسانه های اجتماعی شما بسیار شلوغ بودند . عامل تعیین کننده یک پست فیس بوک توسط شما بود ، حجم جستجو (یادداشت سردبیر: حجم جستجو گلو خود را کمی پاک می کند) . چه چیزی شما را وادار به بیان این جمله کرده است؟

پست فیس بوک

قصد جستجو: بله ، من می خواهم این را هم بدانم!

حجم جستجو: در برخی از نقاط کلاه فقط پشت سر هم! من همچنان به یک کار خوب ادامه می دهم ، اما شهرت من به طور غیر منتظره رنج می برد ، به معنای واقعی کلمه توسط سئو های "جدید" نادیده گرفته می شوم - این بستگی به قصد جستجو دارد ، حتی در مورد آن صحبت نمی کنم. هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی ، من به آخرین ستون در اکسل رده بندی می شوم. گونه ای بی انتها با تمام تجربه و روال من!

قصد جستجو: Tss ، تجربه و روال شما که من نمی خندم (یادداشت ویرایشگر : قصد جستجو بصورت عصبانیت تکان می خورد) ! در طول سالها چه کار کرده اید؟ شما احمقانه سئوی SEO خود را با فشار دادن یک دکمه برداشته اید و به جای کیفیت ، طمع آنها را از نظر کمیت برآورده کرده اید چرا موتورهای جستجو واكنش نشان داده و واكسینه كردن هوش مصنوعی ، كاملاً خنده دار ، از نظر كیفیت. و ما فقط در آغاز هستیم و شما در حال گریه هستید. واقعاً مسخره است بعضی اوقات موارد فقط بر هم پیشی می گیرند ، این گذر زمان است ، یا به سولو سئو یا پولی سئو نیاز دارید؟

حجم جستجو: یارانه برای من؟ من فکر می کنم آنرا خرد می کند! اما می بینید (یادداشت سردبیر: .. به نظر می رسد مشتاقانه در ما)، مثل من قصد جستجو تنزل و از بالا خندید کاهش می یابد؟ گستاخی! سالهاست و تا به امروز سخت کار کردم و شایسته شهرت و احترام هستم - و بدیهی است که کسی جز من نمی داند که آیا شهرت یا احترام بیشتر از این مورد احترام گذاشته می شود ، ها!

توییت هدف جستجو توییتر

هدف جستجو: مطمئناً می توانید کارت مترادف فرسوده خود را وارد کنید (یادداشت ویرایشگر: خمیازه قوی را نشان می دهد) .

morefire-magazine: ما مصاحبه را به صورت مشترک برای مشترکین اختصاصی مجله Firefire ما پخش می کنیم. حالا بیایید بشنویم که جامعه وفادار ما چه می گوید. کاربر SEA <3SEO_84 می نویسد: "اگر نهایتا به هم نرسید ، عملکرد SEA از الاغ شما بالا می رود ☹ #PaidisGreat" و BlackHat1963 می گوید: "جستجو در صفحه اصلی جستجو کنید !!!!"

حجم جستجو: من خیلی جلوتر هستم ، زیرا آنچه بسیاری می خواهند بهتر از چیزی است که شخص می خواهد. کاربر محور اما مناسب برای توده ها ، به وضوح شعار من!

هدف جستجو: خود را یک تی شرت کنید! جمعیت به جای کلاس ، مثل همیشه - looooooong! (یادداشت سردبیر: چشم خود را بچرخانید) .

morefire-magazine: خوب ، شما دو نفر ، حالا استراحت کنید و خلاصه آن را جمع بندی کنید: بنابراین در منظر سئو اتفاقات زیادی رخ می دهد - از کلمات کلیدی مبتنی بر سئو کاربر محور. آیا ما موافق نیستیم که در مسیر درست هستیم - در واقع با هم؟

هدف جستجو : سخنرانی من !!!

حجم جستجو: Paperlapapp ، اما به خاطر من.

morefire-magazine: با تشکر از شما برای مصاحبه ، اما متاسفانه زمان ما به پایان رسیده است. SEA و SEO ، حجم جستجو و قصد جستجو ، تجزیه و تحلیل وب و GDPR - حتی اگر بعضی اوقات آشکار نباشد ، شباهت ها از اختلافات قوی تر است! از آنجا که شما دو نفر قبلاً متوجه شده اید که بدون یکدیگر نمی توانید انجام دهید ، درست است؟ ما برای شما بهترین ها را در راه خود آرزو می کنیم - امیدوارم روش مشترک. باز هم ممنون از مصاحبه!

حتی اگر این دو نفر ، همانطور که آمدند ، به طور جداگانه به لاینوی خود صعود کنند ، اولین قدم نزدیک شدن با یک کالس هنوز ممکن است امروز در خارج از عموم مردم گرفته شود - اما این فراتر از دانش ماست.

اما مهم نیست که گوشت گوگل سئو چگونه به پایان می رسد ، یک چیز قطعی است: آینده سئو روشن است - درست مثل یک تکه خوب گوشت گاو!

PS: ما بیشتر Tic Tac Toe را دوست داشتیم!

چه کسی را برگزار می کنید؟ آیا شما در حجم جستجوی تیم هستید یا در تیم جستجوی تیم هستید؟ نظر خود را برای ما بنویسید ، ما خوشحالیم!

موضوع :
برچسب ها : سئو بیف,
امتیاز : 2 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 26 آذر 1398ساعت 19:39 توسط سهیل | تعداد بازديد : 4 | |

Google Ads: کاری که این سیستم عامل می تواند بطور خودکار انجام دهد

با تغییر نام اعلام شده Google AdWords به Google Ads ، بیش از این که فقط نام در سکوی تبلیغاتی تغییر کند. موضوع یادگیری ماشینی به ویژه با آخرین به روزرسانی ها روبرو شده است.

این پیشنهاد وسوسه انگیز است: همان نتایج با کار بسیار کمتری. این همان چیزی است که گوگل با اتوماسیون در Google Ads قول می دهد. آیا این بدان معناست که ما سوئیچ های تلنگر ، تنظیم یک اعلامیه تعطیل و خاموش می رویم؟
این آسان نیست. اتوماسیون های Google Ads نمی توانند کاری را انجام دهند که متخصصان PPC می توانند انجام دهند. ویژگی های جدید با همکاری نزدیک با مدیر حساب کار می کنند.

برای به دست آوردن یک مرور کلی در مورد گزینه های اتوماسیون و درک بهتر چگونگی به دست آوردن بهترین نتیجه از آنها ، اجازه می دهیم به 5 اتوماسیون که Google Ads در فروشگاه امروز برای ما دارد ، نگاهی بیندازیم.

1. کمپین برنامه جهانی

یکی اگر قدیمی ترین مبارزات کاملاً خودکار روی سیستم عامل باشد. از ماه مه سال 2015 ، این نوع کمپین فرصتی را برای افزایش بارگیری برنامه ها و تبدیل درون برنامه فراهم کرده است. گوگل با تنظیم بسیار زیادی تبلیغ کننده را ترک نمی کند. در اینجا کاملاً غیرمعمول است که هیچ گزینه دستی برای دستیابی به اهداف یکسان از طریق Google Ads وجود ندارد.

برنامه جهانی

خودکار چیست؟

Google Ads تقریباً همه چیز را انجام می دهد. این پلتفرم خود را پیشنهادات ، هدف قرار دادن و گردآوری خلاقیت ها می دهد و سعی می کند بهترین نتیجه را برای تبلیغ کننده کسب کند.

این سیستم برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن از داده های ساخت یافته از فروشگاه های برنامه استفاده می کند. همکار من رن در مقاله هیجان انگیز خود خلاصه کرد که داده دقیقاً ساختار یافته چیست و نگهداری دقیق این داده ها در آینده چقدر مهم است .

کاری که ما هنوز باید بصورت دستی انجام دهیم

بعد از اینکه برنامه خود را در فروشگاه برنامه مربوطه پیدا کردید و انتخاب کردید ، ما هنوز باید 4 ایده برای متن های تبلیغاتی و به صورت اختیاری حداکثر 20 عکس و یک URL ویدیویی اضافه کنیم تا کمی به فکر سیستم باشد. البته هنوز هم می توانید مکان ، زبانها و اهداف کمپین را تعیین کنید. بزرگترین تنظیم بودجه و CPA است اما همچنین بهینه سازی مدخل ها در فروشگاه App می تواند تأثیر زیادی در عملکرد داشته باشد.

2. مبارزات خرید هوشمند

این نوع از مبارزات ، تنظیم یک کمپین خرید و قرار دادن خرده فروشان در Google Shopping بسیار سریع را آسان می کند. به خصوص با موجودی بزرگ ، می توان مدیریت خودکار قطعات را - یا در صورت شک و تردید - کل موجودی ، مفید دانست.

خرید هوشمند

خودکار چیست؟

Google به طور خودکار تبلیغات خرید را پخش می کند و دوباره از طریق GDN بازاریابی را اجرا می کند. برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن در اینجا ، الگوریتم از داده های حداقل 20 تبدیل از 45 روز گذشته استفاده می کند و پیشنهادات مربوط به آن را برای دستیابی به بالاترین ارزش فروش ممکن انتخاب می کند. برای حفظ کنترل ، می توان یک ROAS هدف را تعیین کرد ، از این طریق سیستم سعی می کند آن را در بودجه معین نگه دارد.

کاری که ما هنوز باید بصورت دستی انجام دهیم

به طور کلی توصیه می شود کمپین های مختلفی را برای اهداف مختلف ROAS اجرا کنید. اما این اغلب کافی نیست. به عنوان مثال ، اگر در موجودی خود اقلام با حاشیه های بسیار متفاوت داشته باشید ، باید با دقت فکر کنید که چگونه آنها را خوشه بندی کنید تا به بهترین شکل به اهداف خود برسید. به خصوص با وجود نوسانات در قیمت یا پیشنهادات خرید ، با وجود کمپین خودکار ، شما همیشه باید اقدامات خود را بهبود بخشید و کنترل کنید.

علاوه بر این ، شما باید داده های این کمپین را با دقت ارزیابی کنید ، زیرا این ارقام همچنین حاوی مجدداً برای محصولات مربوطه هستند. مطمئناً این امر می تواند در مقایسه با مبارزات خرید کلاسیک ، این تعداد را زیبا کند. همچنین این مهم است که نگاهی بیندازیم به اینکه و چه تعداد از مشتریان جدید توسط این کمپین مورد توجه قرار می گیرند. همچنین در اینجا ، گرایش به صرف وقت آزاد در حفظ و بهینه سازی داده های ساختاری وجود دارد. در این حالت ، خوراک خرید.

3. تبلیغات جستجوی پویا (DSA)

به خصوص برای تبلیغ کنندگانی که دارای وب سایتهای بزرگ هستند و مرتباً در حال تغییر محتوا و محصولات هستند ، تبلیغات جستجوی پویا وسیله خوبی برای پوشاندن کلیه سؤالات جستجوی مربوطه از طریق Google Ads است. کمپین های DSA از داده جستجوی ارگانیک Google برای مطابقت با تبلیغات با جستجوی مناسب وب سایت انتخاب شده استفاده می کنند. وب سایت های کامل همچنین می توانند از قسمت های فردی یا زیر دامنه ها به عنوان اهداف استفاده کنند. اتفاقاً ، در صورت عدم نمایش نمایش دیگری از حساب برای جستجوی مربوطه ، DSA پخش می شود. این یک افزودنی کامل برای کمپین های جستجوی موجود است.

DSA

خودکار چیست؟

در اصل تبلیغ کننده فقط گزینه تنظیم دامنه ، زبان و فهرست مورد استفاده را دارد. علاوه بر فهرست گوگل ، امکان استفاده از فید شخصی شما نیز وجود دارد.

کاری که ما هنوز باید بصورت دستی انجام دهیم

ما می توانیم با استفاده از یک استراتژی پیشنهادات ، پیشنهادات را اجرا کنیم ، اما کمپین های DSA این امکان را به ما می دهند که پیشنهادات را به صورت دستی مدیریت کنیم. بسته به اندازه وب سایت تحت پوشش ، شما باید با دقت فکر کنید که آیا مناقصه دستی در اینجا واقعا معنی دارد.

4- استراتژی های پیشنهادی خودکار

Google Ads در حال حاضر 7 استراتژی پیشنهاد قیمت خودکار را برای آسانتر کردن کار ما ارائه می دهد . اما فقط 3 مورد از این استراتژی ها بر اساس اصطلاح "مناقصه هوشمند" است که براساس آن گوگل استراتژی های مبتنی بر یادگیری ماشین را خلاصه کرده است.

حتی اگر این اسم نشان دهد ، استراتژی های پیشنهادی خودکار نمی تواند کاملاً خودمختار مورد استفاده قرار گیرد. حتی گوگل در کاغذ سفید خود صحبت می کند که برای جبران جنبه های پیش بینی نشده باید تغییراتی در استراتژی ها انجام شود.

با گذشت سالها ، استراتژی های پیشنهادات به طور فزاینده ای با اهداف واقعی تبلیغ کنندگان مطابقت دارند. با هدف قرار دادن هدف هایی مانند CPA هدف و ROAS هدف ، مبارزات انتخاباتی اکنون می توانند کاملاً به آسانی کار شوند تا بتوانند روی هدف تبلیغاتی خود کار کنند.

کاغذ سفید

خودکار چیست؟

با استفاده از استراتژی های خودکار ، Google تلاش می کند تا حد امکان پیش بینی کند که کدام کلیک ممکن است منجر به تبدیل یا دستیابی به هدف مربوطه شود. این الگوریتم می تواند به سیگنال های قابل توجهی بیشتر از آنچه ما تبلیغ می کنیم دسترسی داشته باشیم. گوگل از بیش از 70،000،000 سیگنال صحبت می کند. غیر ممکن است که همه آنها را در تنظیمات پیشنهادات دستی خود قرار دهد. این سیستم همچنین به طور مداوم داده ها را به منظور بهبود مداوم نتایج جمع آوری می کند.

کاری که ما هنوز باید بصورت دستی انجام دهیم

گوگل می تواند داده های زیادی را ارزیابی کند ، اما متأسفانه سیستم هنوز بسیاری از عوامل را درک نمی کند. نوسانات فصلی ، فروش ، توجه ناگهانی رسانه ها برای محصول / فروشگاه / صنعت یا اقدامات تبلیغاتی جدید که منفعلانه موفقیت کمپین Google Ads را پشتیبانی می کند ، در نظر گرفته نمی شود.

این مسئله بر عهده ماست که نوسانات را تجزیه و تحلیل کنیم ، آنها را طبقه بندی کرده و براساس آن واکنش نشان دهیم. در غیر این صورت ، الگوریتم نمی تواند پتانسیل کامل خود را توسعه دهد و غالباً اهداف تعیین شده را از دست می دهد.

5- کمپین های هوشمند برای مشاغل کوچک

تاکنون ، این نوع کمپین فقط در ایالات متحده موجود است ، اما من می خواهم به طور خلاصه در مورد آن صحبت کنم ، زیرا به زودی نیز می تواند در دسترس ما باشد. با استفاده از کمپین هوشمند جدید ، Google به شرکت های کوچک این امکان را می دهد که فقط در چند مرحله یک کمپین کاملاً خودکار را راه اندازی کنند. برای این کار ، Google فقط به 3 تصویر و آرم نیاز دارد.

مبارزات انتخاباتی هوشمند

خودکار چیست؟

این کمپین کل هدفگذاری را در کلیه خدمات Google Ad به عهده می گیرد و از استراتژی مناقصه خودکار برای بهینه سازی نتایج استفاده می کند. این کمپین همچنین باید قادر به تولید خودکار تبلیغات و صفحات فرود از داده های موجود در حساب Google My Business باشد.

کاری که ما هنوز باید بصورت دستی انجام دهیم

بودجه ، مکان ها و زبان. ما احتمالاً در اینجا کنترل بیشتری نخواهیم داشت. در عوض ، یک عامل بازدارنده برای متخصصان است ، اما مطمئناً انگیزه بزرگی برای مبتدیان در دنیای PPC است که بتوانند شیر آب را در آب سرد SEA بکشند. این نوع کمپین را بسیار هیجان انگیز می دانم و به سختی می توان صبر کرد تا عملکرد را در برابر کمپین های بهینه سازی حرفه ای آزمایش کند.

نتیجه

البته گزینه های خودکار دیگری نیز در Google Ads وجود دارد. به عنوان مثال ، پسوندهای تبلیغاتی خودکار یا چرخش آگهی بهینه شده ، برای نامگذاری چند مورد. گزینه هایی که بسیاری از ما از مدتها قبل از استفاده آنها لذت برده ایم. پرش از این اتوماسیون های "کوچک" به گزینه های ارائه شده مطمئناً کار ساده ای نیست. با این وجود ، نباید از امکانات جدید چشم پوشی کرد ، حتی اگر قطعاً یک دوز سالم شکاک به کسی آسیب نرساند. پتانسیل وجود دارد و گوگل پیوسته در تلاش برای بهتر و جذاب تر کردن این محصولات است.



در آینده "آزمایش و بهینه سازی" ادامه خواهد یافت. با این وجود ، ممکن است به این صورت باشد که پیچ های تعیین شده ما در آینده در مکان های دیگر قرار بگیرند. تمرکز احتمالاً بیشتر و بیشتر به سمت توسعه استراتژی های بازاریابی و ایجاد خلاقیت تغییر خواهد کرد

موضوع :
برچسب ها : گوگل ادز, گوگل ادوردز,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 26 آذر 1398ساعت 19:39 توسط سهیل | تعداد بازديد : 7 | |


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد