تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
SEO-Beef of the Week: حجم جستجو در مصاحبه اختصاصی با هدف جستجو دیدار می کند (مراقب طنز)

سئو وبلاگ

آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته

SEO-Beef of the Week: حجم جستجو در مصاحبه اختصاصی با هدف جستجو دیدار می کند (مراقب طنز)

وقتی بیرون دو مهمان میهمان مصاحبه ما به سمت Zülpicher Platz در وسط کلن حرکت می کنند ، هنوز هم خوشایند نیست. یک روز گرم تابستان پیش روی ماست که مطمئناً به اندازه مصاحبه آینده داغ نخواهد بود. صحبت از تشدید ممکن است خیلی چیز خوبی باشد ، اما گوشت گاو بین حجم جستجو و قصد جستجو به اوج جدید رسیده است. دو مهمان مصاحبه ما (و توییتهای آنها) مجبور نیستند مدت طولانی در پشت الیور پوچر  و بوریس بکر  مخفی شوند.

گوشت گاو کامل رشد چشم انداز سئو را هدایت می کند. همانطور که می شنویم ، برخی از مردم در مورد "کودتای مطبوعاتی" سال که دعوت ما به مصاحبه مضاعف اعلام می شود ، صحبت می کنند. بنابراین برخی از آنها مخفیانه به پیشرفت کمتری نسبت به کنفرانس مطبوعاتی Tic Tac Toe  امیدوار هستند.

دو مهمان ما وقتی در دفتر تحریریه مجله بیشتر آتش نشانی می کنیم ، تنش به نظر می رسند. بعد از سرو قهوه و آب و مهمانان ما روی صندلی تحریریه ظاهر شدند - با فاصله خوبی بین آنها - مصاحبه را بعد از توافق در مورد شما شروع می کنیم.

morefire-magazine: این هفته کانال های رسانه های اجتماعی شما بسیار شلوغ بودند . عامل تعیین کننده یک پست فیس بوک توسط شما بود ، حجم جستجو (یادداشت سردبیر: حجم جستجو گلو خود را کمی پاک می کند) . چه چیزی شما را وادار به بیان این جمله کرده است؟

پست فیس بوک

قصد جستجو: بله ، من می خواهم این را هم بدانم!

حجم جستجو: در برخی از نقاط کلاه فقط پشت سر هم! من همچنان به یک کار خوب ادامه می دهم ، اما شهرت من به طور غیر منتظره رنج می برد ، به معنای واقعی کلمه توسط سئو های "جدید" نادیده گرفته می شوم - این بستگی به قصد جستجو دارد ، حتی در مورد آن صحبت نمی کنم. هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی ، من به آخرین ستون در اکسل رده بندی می شوم. گونه ای بی انتها با تمام تجربه و روال من!

قصد جستجو: Tss ، تجربه و روال شما که من نمی خندم (یادداشت ویرایشگر : قصد جستجو بصورت عصبانیت تکان می خورد) ! در طول سالها چه کار کرده اید؟ شما احمقانه سئوی SEO خود را با فشار دادن یک دکمه برداشته اید و به جای کیفیت ، طمع آنها را از نظر کمیت برآورده کرده اید چرا موتورهای جستجو واكنش نشان داده و واكسینه كردن هوش مصنوعی ، كاملاً خنده دار ، از نظر كیفیت. و ما فقط در آغاز هستیم و شما در حال گریه هستید. واقعاً مسخره است بعضی اوقات موارد فقط بر هم پیشی می گیرند ، این گذر زمان است ، یا به سولو سئو یا پولی سئو نیاز دارید؟

حجم جستجو: یارانه برای من؟ من فکر می کنم آنرا خرد می کند! اما می بینید (یادداشت سردبیر: .. به نظر می رسد مشتاقانه در ما)، مثل من قصد جستجو تنزل و از بالا خندید کاهش می یابد؟ گستاخی! سالهاست و تا به امروز سخت کار کردم و شایسته شهرت و احترام هستم - و بدیهی است که کسی جز من نمی داند که آیا شهرت یا احترام بیشتر از این مورد احترام گذاشته می شود ، ها!

توییت هدف جستجو توییتر

هدف جستجو: مطمئناً می توانید کارت مترادف فرسوده خود را وارد کنید (یادداشت ویرایشگر: خمیازه قوی را نشان می دهد) .

morefire-magazine: ما مصاحبه را به صورت مشترک برای مشترکین اختصاصی مجله Firefire ما پخش می کنیم. حالا بیایید بشنویم که جامعه وفادار ما چه می گوید. کاربر SEA <3SEO_84 می نویسد: "اگر نهایتا به هم نرسید ، عملکرد SEA از الاغ شما بالا می رود ☹ #PaidisGreat" و BlackHat1963 می گوید: "جستجو در صفحه اصلی جستجو کنید !!!!"

حجم جستجو: من خیلی جلوتر هستم ، زیرا آنچه بسیاری می خواهند بهتر از چیزی است که شخص می خواهد. کاربر محور اما مناسب برای توده ها ، به وضوح شعار من!

هدف جستجو: خود را یک تی شرت کنید! جمعیت به جای کلاس ، مثل همیشه - looooooong! (یادداشت سردبیر: چشم خود را بچرخانید) .

morefire-magazine: خوب ، شما دو نفر ، حالا استراحت کنید و خلاصه آن را جمع بندی کنید: بنابراین در منظر سئو اتفاقات زیادی رخ می دهد - از کلمات کلیدی مبتنی بر سئو کاربر محور. آیا ما موافق نیستیم که در مسیر درست هستیم - در واقع با هم؟

هدف جستجو : سخنرانی من !!!

حجم جستجو: Paperlapapp ، اما به خاطر من.

morefire-magazine: با تشکر از شما برای مصاحبه ، اما متاسفانه زمان ما به پایان رسیده است. SEA و SEO ، حجم جستجو و قصد جستجو ، تجزیه و تحلیل وب و GDPR - حتی اگر بعضی اوقات آشکار نباشد ، شباهت ها از اختلافات قوی تر است! از آنجا که شما دو نفر قبلاً متوجه شده اید که بدون یکدیگر نمی توانید انجام دهید ، درست است؟ ما برای شما بهترین ها را در راه خود آرزو می کنیم - امیدوارم روش مشترک. باز هم ممنون از مصاحبه!

حتی اگر این دو نفر ، همانطور که آمدند ، به طور جداگانه به لاینوی خود صعود کنند ، اولین قدم نزدیک شدن با یک کالس هنوز ممکن است امروز در خارج از عموم مردم گرفته شود - اما این فراتر از دانش ماست.

اما مهم نیست که گوشت گوگل سئو چگونه به پایان می رسد ، یک چیز قطعی است: آینده سئو روشن است - درست مثل یک تکه خوب گوشت گاو!

PS: ما بیشتر Tic Tac Toe را دوست داشتیم!

چه کسی را برگزار می کنید؟ آیا شما در حجم جستجوی تیم هستید یا در تیم جستجوی تیم هستید؟ نظر خود را برای ما بنویسید ، ما خوشحالیم!

موضوع :
برچسب ها : سئو بیف,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 26 آذر 1398ساعت 19:39 توسط سهیل | تعداد بازديد : 5 | |