تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
11 نقطه شروع برای بررسی خرابی سئو خود را

سئو وبلاگ

آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته

11 نقطه شروع برای بررسی خرابی سئو خود را

شما می دانید که: صبح دوشنبه ، ابتدای ماه یا هر زمان که وقت آن است که ابزارهای رایج را جستجو کنیم - و شما شاهد افت شدید دید ، رتبه بندی ، ترافیک ، تبدیل یا چهره مهم دیگری هستید؟ آنچه در ادامه باید دنبال شود! کلیک بر روی ابزارها در وحشت و بدون ساختار قرار گرفت. بیشتر اوقات سعی می کنید علت را مشخص کنید. اما لازم نیست به این صورت باشد!

در مقاله بعد ، 11 نقطه شروع را برای تجزیه و تحلیل هایی ارائه می دهم که می توانید در صورت تصادف از آنها استفاده کنید تا به طور مستقیم دچار وحشت نشوید و به ساختار ساختار به انتهای کارها برسید.

مشکل خرابی دیدنی: چه کاری انجام دهیم؟

از دست دادن دید

1. رتبه بندی کلمات کلیدی را با دقت بیشتری بررسی کنید

اگر دید قابل توجهی تغییر کرده است ، به رتبه های خراب یا گم شده نگاه کنید. کدام کلمات کلیدی در دوره مقایسه کاهش یافته است؟ کدام ها گم شده اند؟ آیا تغییر در URL های رتبه بندی برای این کلمات کلیدی وجود دارد؟ کدام URL ها تحت تأثیر قرار می گیرند؟ کد وضعیت URL ها چیست؟ نشانی اینترنتی را مجاز می دانید؟ چگونه رقابت و رتبه آنها تغییر کرده است؟ چه کسی به طور خاص پیروز شد و چه می تواند دلیل باشد؟

2. کاهش دید در دایرکتوریهای فردی را تجزیه کنید

از دست دادن دید معمولاً روی کل دامنه تأثیر نمی گذارد. با کمی تحقیق ، زباله ها به سرعت در دایرکتوری های فردی یا نام میزبان قابل شناسایی هستند. ابزارهای رایج سئو گزارشی را ارائه می دهند که در آن می توانید دید مهمترین دایرکتوری ها را تحلیل و مقایسه کنید. بنابراین ، در صورت لزوم می توانید دید دایرکتوری ها را به آدرس های اینترنتی اختصاصی مشاهده کنید تا بتوانید مشکل را به زیر منطقه ای از صفحه محدود کنید. این می تواند بیشتر شکسته شود تا زمانی که بتوانید URL های شخصی را که باعث افت رتبه می شوند شناسایی کنید. بر این اساس ، سپس می توانید به کلمات کلیدی رتبه بندی ، ترافیک دایرکتوری یا URL ها نگاه کنید و به این ترتیب نتیجه گیری در مورد سقوط را جلب کنید.

مثال کاهش دید برای دایرکتوری های ویژه:

دایرکتوری تطبیقی

3. با استفاده از مجموعه های کلمات کلیدی ، دید فردی را مقایسه کنید

به SVI عمومی اعتماد نکنید. حداقل نه اینکه شما وقتی مستقیم تغییر می کند وحشت کنید. از آنجا که هرچه دید عمومی پایین تر باشد ، نوسانات معنی دار تر می شوند. برخی از کلمات کلیدی به عنوان پایه استفاده می شوند ، که صرفاً مرتبط نیستند. به عنوان مثال ، اگر یک کلمه کلیدی عمومی را که تأثیر زیادی بر دید دارد از دست دهید ، افت بزرگی را مشاهده خواهید کرد ، اما لازم نیست که مرتبط باشد. بنابراین می توانید بر اساس مجموعه های کلمات کلیدی خود به دید فردی تکیه کنید.

شاخص دید فردی در مقایسه با رقابت:

فردی SVI

4- محتوا و قصد جستجو را با یکدیگر مقایسه کنید

شما URL ها و کلمات کلیدی را که دلیل سقوط دید یا افت ترافیک شماست ، شناسایی کرده اید ، سپس به تحقیقات دقیق می پردازد. به هدف جستجو در پشت کلمات کلیدی گم شده نگاه کنید. آیا شما هنوز هم محتوای معامله گر / آموزنده مربوط را ارائه می دهید؟ SERP ها چگونه تغییر کرده اند؟ رقابت در اینجا چگونه است؟ چه چیزی باعث تغییر رقابت شده است؟ دلیل از دست رفتن رتبه چیست؟

5- به کلیه کانالهای راهنمایی و رانندگی نگاه کنید

پرده ها و تفکرات سیلو کمکی نمی کنند. بنابراین ، علاوه بر ترافیک ارگانیک ، کانال های دیگر را نیز تجزیه و تحلیل کنید.

درصد ترافیک آلی کاهش یافته است؟ این لزوماً دلیلی برای نگرانی نیست. کانالهای دیگر چگونه رفتار می کنند؟ شاید یک فیسبوک یا خبرنامه ای وجود داشته باشد که خصوصاً خوب عمل کند؟ البته این تأثیر زیادی در کل ترافیک و درصد توزیع کانال دارد ، اما نه بر روی مقادیر مطلق.

آیا z دارید. به عنوان مثال ، اگر بسیاری از ترافیک صفحه اصلی از بین رفت و اگر تبلیغات مارک AdWords قبلاً فعال شده بود ، می توانید علت آن را سریع پیدا کنید.

تأثیر AdWords در ترافیک ارگانیک:

گوگل-تجزیه و تحلیل-کانال

6. تعطیلات عمومی را رعایت کنید

به ویژه با وب سایتهای بین المللی ، شما همیشه تصور روشنی در مورد تعطیلات در چه زمانی و در کدام کشورها یا حتی ایالات فدرال در کشورهای خارجی ندارید. تعطیلات بزرگ مذهبی مانند ب. عید پاک که منجر به رکود در ترافیک می شود ، بسیار آسان است ، اما تعطیلات محلی اغلب می تواند منجر به افت ترافیک در مناطق مختلف شود بدون اینکه به سرعت به انتهای آن برسید. برای وب سایت های بین المللی ، به ایجاد داشبورد برای نسخه های مختلف کشور کمک می کند تا بتوانید به طور واضح ترافیک را براساس کشور تخریب کنید. شما می توانید به عنوان مثال B. همچنین نسخه های زبان را از طریق گروه بندی محتوا در Google Analytics ذخیره کنید. بنابراین می توانید در یک نگاه ببینید که در کدام زبان وجود دارد که تغییر می کند و می توانید به سرعت تعیین کنید که آیا این تعطیلات است یا خیر.

گروه بندی مطالب بر اساس نسخه های زبان؛ کاهش ترافیک به دلیل تعطیلات عمومی در آلمان:

محتوای گروه بندی

7. از مقایسه سالانه برای عوامل فصلی استفاده کنید

مطمئناً ، همه از تجارت زیاد کریسمس یا استراحت تابستانی شنیده اند. اما آیا عوامل فصلی دیگری نیز وجود دارند که بطور خاص در مدل تجارت اعمال می شود؟ وجود دارد z. ب - تاریخ های نمایشگاه تجاری ، زمان تعطیلات معمولی خریداران یا سایر تاریخ هایی که مرتبط هستند؟

مقایسه با ماه قبل بیشتر به خاطر سادگی انجام می شود. این اغلب به یک مرور سریع کمک می کند. با توجه به عوامل فصلی ، مقایسه ماه با سال قبل منطقی است و یا حتی بهتر است از درصد تغییرات بین ماههای آن زمان به عنوان مقایسه استفاده کنیم.

با این کار می توان فهمید که آیا افزایش یا کاهش طبیعی است یا به تحقیقات دقیق تری نیاز دارد.

فصلی در SEO نیز در رویدادهایی مانند موارد بسیار شدید است B. برای تماشای جام جهانی و وب سایت fifa.com:

SVI-فیفا

8. هوا را بر روی صفحه نمایش خود قرار دهید

شادی یک نفر رنج دیگری است. وقتی هوا بهار مردم را به بیرون فشار می آورد ، مغازه های آنلاین اغلب رنج می برند. استثنائات به عنوان مثال ب - حمل و نقل باغ و گیاهان ، اما به طور کلی هر چه دماسنج بالاتر باشد ، بازدیدکنندگان کمتری دارند. و در اینجا نیز باید به این نکته توجه داشت: در دوره مقایسه شما حال و هوای شما چطور بود؟ آیا در هفته قبل یا در ماه قبل حال و هوای بد وجود داشت اما اکنون آیا مردم آن را به بیرون رانندگی می کنند؟ یا ماه گذشته باران بیشتر از ماه گذشته بود؟ همه اینها نقاط شروع هستند که باید در نظر گرفته شوند.

9- ناهنجاری ها در نظارت فنی

در بدترین حالت ، تصادف ترافیک همچنین می تواند ناشی از خطاهای فنی و به عنوان مثال باشد. B. ناشی از خرابی سرور. بنابراین ، وب سایت خود را با یک ابزار خزنده مانند مانند بررسی کنید ب. قورباغه فریاد بزنید. در هر صورت ، ما به طور خودکار و منظم نظارت فنی را با ابزارهایی مانند Testomato یا URL Monitor توصیه می کنیم.

10. از کنسول جستجو استفاده کنید

همچنین همیشه ارزش آن را دارد که به داده هایی که Google به شما می دهد نگاهی بیندازید. آیا آمار خزنده به طور قابل توجهی تغییر کرده است؟ آیا ناهنجاری هایی در تجزیه و تحلیل جستجو وجود دارد؟ آیا برداشت ها ، کلیک ها ، موقعیت ها به شدت افت کرد؟ آیا خطاهای 404 افزایش یافته است؟

و آخر:

11. در Google Updates به روز بمانید

مطمئنا ، همه از پنگوئن ، Hummingbird و پاندا شنیده اند. اما به روزرسانی های جزئی نیز وجود دارد که باید دنبال کنید. در وبلاگ های SEO محبوب انگلیسی زبان به عنوان مثال ب - هنگامی که ناهنجاری هایی در الگوریتم و نظرات گوگل در مورد به روزرسانی ها وجود دارد ، بهترین ژورنال موتور جستجو روی توپ نگه داشته می شود.

از دست دادن دید اکنون باعث ایجاد روحیه آرام و مراقبه در شما می شود؟ آیا ناگهان منتظر تحلیل ساختار یافته هستید؟ وحشت نکنید - سود امنیتی بعدی خواهد آمد! 😉

اولین نقاط شروع شما که در صورت خرابی سئو به آنها نگاه می کنید چیست؟ من مشتاقانه منتظر نظر شما هستم!


 
موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 26 آذر 1398ساعت 19:42 توسط سهیل | تعداد بازديد : 5 | |