تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
سئو وبلاگ

سئو وبلاگ

آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته

Google Ads: کاری که این سیستم عامل می تواند بطور خودکار انجام دهد

با تغییر نام اعلام شده Google AdWords به Google Ads ، بیش از این که فقط نام در سکوی تبلیغاتی تغییر کند. موضوع یادگیری ماشینی به ویژه با آخرین به روزرسانی ها روبرو شده است.

این پیشنهاد وسوسه انگیز است: همان نتایج با کار بسیار کمتری. این همان چیزی است که گوگل با اتوماسیون در Google Ads قول می دهد. آیا این بدان معناست که ما سوئیچ های تلنگر ، تنظیم یک اعلامیه تعطیل و خاموش می رویم؟
این آسان نیست. اتوماسیون های Google Ads نمی توانند کاری را انجام دهند که متخصصان PPC می توانند انجام دهند. ویژگی های جدید با همکاری نزدیک با مدیر حساب کار می کنند.

برای به دست آوردن یک مرور کلی در مورد گزینه های اتوماسیون و درک بهتر چگونگی به دست آوردن بهترین نتیجه از آنها ، اجازه می دهیم به 5 اتوماسیون که Google Ads در فروشگاه امروز برای ما دارد ، نگاهی بیندازیم.

1. کمپین برنامه جهانی

یکی اگر قدیمی ترین مبارزات کاملاً خودکار روی سیستم عامل باشد. از ماه مه سال 2015 ، این نوع کمپین فرصتی را برای افزایش بارگیری برنامه ها و تبدیل درون برنامه فراهم کرده است. گوگل با تنظیم بسیار زیادی تبلیغ کننده را ترک نمی کند. در اینجا کاملاً غیرمعمول است که هیچ گزینه دستی برای دستیابی به اهداف یکسان از طریق Google Ads وجود ندارد.

برنامه جهانی

خودکار چیست؟

Google Ads تقریباً همه چیز را انجام می دهد. این پلتفرم خود را پیشنهادات ، هدف قرار دادن و گردآوری خلاقیت ها می دهد و سعی می کند بهترین نتیجه را برای تبلیغ کننده کسب کند.

این سیستم برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن از داده های ساخت یافته از فروشگاه های برنامه استفاده می کند. همکار من رن در مقاله هیجان انگیز خود خلاصه کرد که داده دقیقاً ساختار یافته چیست و نگهداری دقیق این داده ها در آینده چقدر مهم است .

کاری که ما هنوز باید بصورت دستی انجام دهیم

بعد از اینکه برنامه خود را در فروشگاه برنامه مربوطه پیدا کردید و انتخاب کردید ، ما هنوز باید 4 ایده برای متن های تبلیغاتی و به صورت اختیاری حداکثر 20 عکس و یک URL ویدیویی اضافه کنیم تا کمی به فکر سیستم باشد. البته هنوز هم می توانید مکان ، زبانها و اهداف کمپین را تعیین کنید. بزرگترین تنظیم بودجه و CPA است اما همچنین بهینه سازی مدخل ها در فروشگاه App می تواند تأثیر زیادی در عملکرد داشته باشد.

2. مبارزات خرید هوشمند

این نوع از مبارزات ، تنظیم یک کمپین خرید و قرار دادن خرده فروشان در Google Shopping بسیار سریع را آسان می کند. به خصوص با موجودی بزرگ ، می توان مدیریت خودکار قطعات را - یا در صورت شک و تردید - کل موجودی ، مفید دانست.

خرید هوشمند

خودکار چیست؟

Google به طور خودکار تبلیغات خرید را پخش می کند و دوباره از طریق GDN بازاریابی را اجرا می کند. برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن در اینجا ، الگوریتم از داده های حداقل 20 تبدیل از 45 روز گذشته استفاده می کند و پیشنهادات مربوط به آن را برای دستیابی به بالاترین ارزش فروش ممکن انتخاب می کند. برای حفظ کنترل ، می توان یک ROAS هدف را تعیین کرد ، از این طریق سیستم سعی می کند آن را در بودجه معین نگه دارد.

کاری که ما هنوز باید بصورت دستی انجام دهیم

به طور کلی توصیه می شود کمپین های مختلفی را برای اهداف مختلف ROAS اجرا کنید. اما این اغلب کافی نیست. به عنوان مثال ، اگر در موجودی خود اقلام با حاشیه های بسیار متفاوت داشته باشید ، باید با دقت فکر کنید که چگونه آنها را خوشه بندی کنید تا به بهترین شکل به اهداف خود برسید. به خصوص با وجود نوسانات در قیمت یا پیشنهادات خرید ، با وجود کمپین خودکار ، شما همیشه باید اقدامات خود را بهبود بخشید و کنترل کنید.

علاوه بر این ، شما باید داده های این کمپین را با دقت ارزیابی کنید ، زیرا این ارقام همچنین حاوی مجدداً برای محصولات مربوطه هستند. مطمئناً این امر می تواند در مقایسه با مبارزات خرید کلاسیک ، این تعداد را زیبا کند. همچنین این مهم است که نگاهی بیندازیم به اینکه و چه تعداد از مشتریان جدید توسط این کمپین مورد توجه قرار می گیرند. همچنین در اینجا ، گرایش به صرف وقت آزاد در حفظ و بهینه سازی داده های ساختاری وجود دارد. در این حالت ، خوراک خرید.

3. تبلیغات جستجوی پویا (DSA)

به خصوص برای تبلیغ کنندگانی که دارای وب سایتهای بزرگ هستند و مرتباً در حال تغییر محتوا و محصولات هستند ، تبلیغات جستجوی پویا وسیله خوبی برای پوشاندن کلیه سؤالات جستجوی مربوطه از طریق Google Ads است. کمپین های DSA از داده جستجوی ارگانیک Google برای مطابقت با تبلیغات با جستجوی مناسب وب سایت انتخاب شده استفاده می کنند. وب سایت های کامل همچنین می توانند از قسمت های فردی یا زیر دامنه ها به عنوان اهداف استفاده کنند. اتفاقاً ، در صورت عدم نمایش نمایش دیگری از حساب برای جستجوی مربوطه ، DSA پخش می شود. این یک افزودنی کامل برای کمپین های جستجوی موجود است.

DSA

خودکار چیست؟

در اصل تبلیغ کننده فقط گزینه تنظیم دامنه ، زبان و فهرست مورد استفاده را دارد. علاوه بر فهرست گوگل ، امکان استفاده از فید شخصی شما نیز وجود دارد.

کاری که ما هنوز باید بصورت دستی انجام دهیم

ما می توانیم با استفاده از یک استراتژی پیشنهادات ، پیشنهادات را اجرا کنیم ، اما کمپین های DSA این امکان را به ما می دهند که پیشنهادات را به صورت دستی مدیریت کنیم. بسته به اندازه وب سایت تحت پوشش ، شما باید با دقت فکر کنید که آیا مناقصه دستی در اینجا واقعا معنی دارد.

4- استراتژی های پیشنهادی خودکار

Google Ads در حال حاضر 7 استراتژی پیشنهاد قیمت خودکار را برای آسانتر کردن کار ما ارائه می دهد . اما فقط 3 مورد از این استراتژی ها بر اساس اصطلاح "مناقصه هوشمند" است که براساس آن گوگل استراتژی های مبتنی بر یادگیری ماشین را خلاصه کرده است.

حتی اگر این اسم نشان دهد ، استراتژی های پیشنهادی خودکار نمی تواند کاملاً خودمختار مورد استفاده قرار گیرد. حتی گوگل در کاغذ سفید خود صحبت می کند که برای جبران جنبه های پیش بینی نشده باید تغییراتی در استراتژی ها انجام شود.

با گذشت سالها ، استراتژی های پیشنهادات به طور فزاینده ای با اهداف واقعی تبلیغ کنندگان مطابقت دارند. با هدف قرار دادن هدف هایی مانند CPA هدف و ROAS هدف ، مبارزات انتخاباتی اکنون می توانند کاملاً به آسانی کار شوند تا بتوانند روی هدف تبلیغاتی خود کار کنند.

کاغذ سفید

خودکار چیست؟

با استفاده از استراتژی های خودکار ، Google تلاش می کند تا حد امکان پیش بینی کند که کدام کلیک ممکن است منجر به تبدیل یا دستیابی به هدف مربوطه شود. این الگوریتم می تواند به سیگنال های قابل توجهی بیشتر از آنچه ما تبلیغ می کنیم دسترسی داشته باشیم. گوگل از بیش از 70،000،000 سیگنال صحبت می کند. غیر ممکن است که همه آنها را در تنظیمات پیشنهادات دستی خود قرار دهد. این سیستم همچنین به طور مداوم داده ها را به منظور بهبود مداوم نتایج جمع آوری می کند.

کاری که ما هنوز باید بصورت دستی انجام دهیم

گوگل می تواند داده های زیادی را ارزیابی کند ، اما متأسفانه سیستم هنوز بسیاری از عوامل را درک نمی کند. نوسانات فصلی ، فروش ، توجه ناگهانی رسانه ها برای محصول / فروشگاه / صنعت یا اقدامات تبلیغاتی جدید که منفعلانه موفقیت کمپین Google Ads را پشتیبانی می کند ، در نظر گرفته نمی شود.

این مسئله بر عهده ماست که نوسانات را تجزیه و تحلیل کنیم ، آنها را طبقه بندی کرده و براساس آن واکنش نشان دهیم. در غیر این صورت ، الگوریتم نمی تواند پتانسیل کامل خود را توسعه دهد و غالباً اهداف تعیین شده را از دست می دهد.

5- کمپین های هوشمند برای مشاغل کوچک

تاکنون ، این نوع کمپین فقط در ایالات متحده موجود است ، اما من می خواهم به طور خلاصه در مورد آن صحبت کنم ، زیرا به زودی نیز می تواند در دسترس ما باشد. با استفاده از کمپین هوشمند جدید ، Google به شرکت های کوچک این امکان را می دهد که فقط در چند مرحله یک کمپین کاملاً خودکار را راه اندازی کنند. برای این کار ، Google فقط به 3 تصویر و آرم نیاز دارد.

مبارزات انتخاباتی هوشمند

خودکار چیست؟

این کمپین کل هدفگذاری را در کلیه خدمات Google Ad به عهده می گیرد و از استراتژی مناقصه خودکار برای بهینه سازی نتایج استفاده می کند. این کمپین همچنین باید قادر به تولید خودکار تبلیغات و صفحات فرود از داده های موجود در حساب Google My Business باشد.

کاری که ما هنوز باید بصورت دستی انجام دهیم

بودجه ، مکان ها و زبان. ما احتمالاً در اینجا کنترل بیشتری نخواهیم داشت. در عوض ، یک عامل بازدارنده برای متخصصان است ، اما مطمئناً انگیزه بزرگی برای مبتدیان در دنیای PPC است که بتوانند شیر آب را در آب سرد SEA بکشند. این نوع کمپین را بسیار هیجان انگیز می دانم و به سختی می توان صبر کرد تا عملکرد را در برابر کمپین های بهینه سازی حرفه ای آزمایش کند.

نتیجه

البته گزینه های خودکار دیگری نیز در Google Ads وجود دارد. به عنوان مثال ، پسوندهای تبلیغاتی خودکار یا چرخش آگهی بهینه شده ، برای نامگذاری چند مورد. گزینه هایی که بسیاری از ما از مدتها قبل از استفاده آنها لذت برده ایم. پرش از این اتوماسیون های "کوچک" به گزینه های ارائه شده مطمئناً کار ساده ای نیست. با این وجود ، نباید از امکانات جدید چشم پوشی کرد ، حتی اگر قطعاً یک دوز سالم شکاک به کسی آسیب نرساند. پتانسیل وجود دارد و گوگل پیوسته در تلاش برای بهتر و جذاب تر کردن این محصولات است.



در آینده "آزمایش و بهینه سازی" ادامه خواهد یافت. با این وجود ، ممکن است به این صورت باشد که پیچ های تعیین شده ما در آینده در مکان های دیگر قرار بگیرند. تمرکز احتمالاً بیشتر و بیشتر به سمت توسعه استراتژی های بازاریابی و ایجاد خلاقیت تغییر خواهد کرد

موضوع :
برچسب ها : گوگل ادز, گوگل ادوردز,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 26 آذر 1398ساعت 19:39 توسط سهیل | تعداد بازديد : 7 | |


صفحه قبل 1 صفحه بعد