تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
7 امتیاز برای آماده سازی مجدد کامل (SEO)

سئو وبلاگ

آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته

7 امتیاز برای آماده سازی مجدد کامل (SEO)

راه اندازی مجدد اغلب شکست می خورد. به همین دلیل ، مانند هر پروژه بزرگ ، برنامه ریزی و آماده سازی نیز برای راه اندازی مجدد ضروری است. در مرحله آماده سازی ، باید نکات زیر بطور کلی - و به خصوص برای سئو - رعایت شود و ثبت شود تا بتوانید با موفقیت راه اندازی مجدد کنید. جهت گیری مبتنی بر هفت سؤال W به میزان قابل توجهی کمک می کند: چه؟ از کجا؟ چرا؟ چه کسی؟ چگونه؟ چه وقت؟ چقدر؟

ما کلیه اطلاعات مهم را در ویدیو خلاصه کرده ایم. می توانید اطلاعات مفصلی را در مقاله پیدا کنید.

1. "چه؟" - تعریف راه اندازی مجدد

وقتی صحبت از راه اندازی مجدد کلمه می شود ، زنگ های هشدار مستقیماً برای SEO ها زنگ می زنند ، زیرا راه اندازی مجدد توسط شرکت کنندگان مختلف تعریف متفاوتی دارد و بسته به شرایط نیز می تواند شامل مناطق مختلفی باشد. هنگامی که تغییراتی در طراحی ایجاد می شود ، طراحان وب اغلب از راه اندازی مجدد صحبت می کنند. برنامه نویسان ممکن است به معنای تغییر دامنه یا حرکت از http به https باشد. بازاریابان در مورد تغییر محتوا و غیره صحبت می کنند ... اول از همه ، این مهم است که تعریف کنید چه نوع مجدداً در حال انتظار است.

به سوالات زیر و سایر پاسخ ها باید پاسخ داده شود:

آیا از http به https تغییر می کنید؟ آیا تغییر دامنه وجود دارد؟ آیا ساختار صفحه / ساختار URL تغییر یافته است؟ آیا طرح تغییر خواهد کرد؟ آیا CMS تغییر خواهد کرد؟ آیا محتوا تغییر می کند؟ آیا کل وب سایت تحت تأثیر قرار گرفته است یا فقط برخی از فهرست ها یا انواع صفحه ها خاص هستند؟ آیا ناوبری تغییر کرده است؟ چند صفحه تحت تأثیر قرار می گیرد؟ و و

وقتی مشخص شود که دقیقاً درمورد چیست ، برنامه ریزی می تواند ادامه یابد.

2. "کجا؟" - نقطه شروع شروع مجدد

قبل از شروع واقعی ، باید وضعیت اولیه را در نظر بگیرید. وضعیت فعلی چیست؟ SEO در پروژه راه اندازی مجدد کجاست؟ چه اطلاعاتی در حال حاضر موجود است؟ کدام نکات واضح و مشخص نیست؟ چه کسی در حال حاضر درگیر است؟ اتفاقی که قبلاً افتاده است

در اینجا z. تجزیه و تحلیل کلاسیک SWOT (نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها ، خطرات) همچنین می تواند به شناسایی و ثبت مکان شما کمک کند.

3. "چرا؟" - مشکل و اهداف

راه اندازی مجدد اغلب از بالا به پایین انجام می شود. برای مدیر عامل غیر معمول نیست که به سادگی یک "وب سایت بهتر" بخواهید ، طراحی ویژه و یا راه اندازی مجدد از طرف تیم توسعه برای تغییر CMS ، افزایش سرعت صفحه یا حل سایر مشکلات فنی مورد نیاز است.

با راه اندازی مجدد باید به عنوان یک پروژه عادی رفتار شود و بر این اساس دارای اهداف و یک مشکل باشد. سوالات باید در اینجا مطرح شود:

دلیل و انگیزه برگزاری مجدد چیست؟ آیا اهداف مهم / استراتژیک وجود دارد؟ مشکل فعلی که قرار است مجدداً حل شود ، چیست؟ کدام اهداف در پروژه دنبال نمی شوند؟ چه کسی از راه اندازی مجدد چیزی انتظار دارد؟ چه تأثیرات مثبتی را امیدواریم؟ باید z. ب) قابلیت استفاده را بهبود بخشید؟ آیا باید رتبه بندی کلمات کلیدی بهبود یابد؟ آیا می خواهید فروش خود را افزایش دهید؟ آیا حتی می توانید اهداف را به صورت شماره بیان کنید؟

با اهداف دقیق ، بعداً - بعنوان مثال ب - شش ماه پس از آغاز مجدد - بررسی بیشتر اینكه آیا مجدداً موفقیت آمیز بوده است و چه كاری بهتر برای پروژه بعدی (راه اندازی مجدد) بهتر است ، امكان پذیر است.

4. "چه کسی؟" - تیم مسئول و ذینفعان

یک راه اندازی مجدد بزرگ یا کامل فقط در کنار هم اتفاق نمی افتد. این اغلب ماه ها طول می کشد و نیاز به همکاری بسیاری از شرکت کنندگان مختلف دارد. این دقیقاً به همین دلیل است که باید به آن اولویت بالایی داده شود.  

ما از مشتری ها می شنویم که راه اندازی مجدد مهم است ، اما تنها تعداد معدودی از شرکت کنندگان - در کنار مشاغل روزانه - روی آن کار می کنند و تیم خاصی برای شروع مجدد وجود ندارد.

مشکل دیگر هنگامی ایجاد می شود که مجدداً ماه ها آماده شده است و مشاوره سئو فقط کمی قبل از شروع مجدد یا زمانی که همه چیز آماده نعمت او است ، مطرح می شود. در اینجا غالباً دیر یا خیلی پیچیده است که بتوانید با نیازهای مهم SEO روبرو شوید و شخص سعی می کند از بدترین حالت جلوگیری کند.

به همین دلیل ، کلیه ذینفعان باید از قبل تعیین شده و در زمان مناسب با آنها مشورت نمایند. علاوه بر این ، انتظارات ذینفعان مختلف باید جمع آوری شود. در مورد دامنه های بزرگ و یا پروژه های راه اندازی مجدد بزرگ ، منابع مربوط به ذینفعان مختلف باید برای راه اندازی مجدد اختصاص یابد.

بهینه ، یک تیم راه اندازی مجدد صریح ، متشکل از افراد مسئول از مناطق مختلف وجود دارد ، تا اطمینان حاصل شود که هیچ جنبه مهمی فراموش نمی شود. همچنین باید یک (یا چند) تصمیم گیرنده اصلی وجود داشته باشد.

به عنوان یک شخص مسئول SEO در روند راه اندازی مجدد ، باید روشن شود که SEO باید از اولویت بالایی برخوردار باشد. این باید به موضوع حساس شود و وقتی یک نکته SEO مهم است ، مسئول اصلی همیشه باید مطلع شود.

بسیاری از ذینفعان مختلف با انتظارات ، حساسیت ها ، ایده ها و الزامات مختلف می توانند در اردوگاه های مختلف جهش پیدا کنند. در اینجا مهم است که ارتباط شفاف و علنی با همه برقرار شود. افراد ذینفع از جمله ارائه دهندگان خدمات خارجی باید در مراحل اولیه مشورت و به روز شوند.

5. "چگونه؟" - الزامات

چگونه می توانیم به اهداف برسیم؟ ذینفعان باید الزامات خود را تعریف کنند. این الزامات باید توسط تیم راه اندازی مجدد بررسی و سنجیده شود. غالباً اینگونه است که همه چیز را نمی توان مجدداً راه اندازی کرد یا اینکه الزامات ذینفعان مختلف با یکدیگر مغایرت دارد. در اینجا ، مدیر پروژه و مسئول اصلی باید دقیقاً چه مواردی را در اولویت قرار دهند. این همچنین شامل تجزیه و تحلیل و ارزیابی ریسک است. خطرات چیست؟ آنها چگونه ارزیابی می شوند؟ و اقدامات متقابل چیست؟

کاتالوگ الزامات ، یک بار با توجه به اهداف تعریف شده و سپس با الزامات بیشتر (به عنوان مثال اشکالات برطرف شده) تکمیل می شود ، سپس می تواند به زیر مجموعه ها و بلیط ها تبدیل شود. ذینفعان باید در این فرآیند دخیل باشند و باید بتوانند در پایان الزامات خود را در یک کنترل کیفیت بررسی کنند.  

6. "چه وقت؟" - مدیریت زمان

غیر معمول نیست که پروژه های در مقیاس بزرگ هنگام صحبت با مدیریت زمان از کار بیفتند. متأسفانه ، این نیز می تواند خیلی خوب به راه اندازی مجدد منتقل شود. تلاش محاسبه می شود ، شرایط مورد نیاز تغییر می یابد ، ذینفعان زیادی در مناطقی مداخله می کنند که حوزه مسئولیت آنها نیست و غیره. در اینجا ، ما نیز به ندرت تجربه نکرده ایم که تاریخ راه اندازی مجدد از چند روز به یکی دیگر برسد. دو سال به عقب منتقل شد

به همین دلیل ، برنامه ریزی باید در زمان مناسب آغاز شود. باید از قبل مورد بحث قرار گیرد که تحقق مهلت تا چه اندازه مهم است. z. B. به مطبوعات ، راه اندازی محصول و غیره گره خورده است؟ آیا سازمان های خارجی درگیر هستند؟ به این ترتیب ، در صورت بروز مشکل زمانی ، می توان اظهار داشت که آیا مجدداً راه اندازی مجدد تا حدودی انجام خواهد شد یا خیر. یا اینکه آیا مجدداً نباید روی زانو شکسته شود و مهلت موکول شود.

شرکت کنندگان باید یک بازه زمانی برای راه اندازی مجدد تعیین کنند. چه موقع مجدداً یا اهداف فرعی مجدداً به دست می آیند؟ چه فازهای محدود و محدود پروژه وجود دارد (تهیه محتوا ، برنامه نویسی ، آزمایش ، تصحیح ، بازرسی کیفیت و غیره)؟ به کدام نقاط عطف باید برسید؟ بسته های کاری چطور چیده شده اند؟ بسته های کاری چه مدت طول می کشد؟

در اینجا مهم است که دوره های زمانی واقعی را تخمین بزنید و در صورت لزوم ، بافر را برای حلقه های اصلاح بیشتر یا حوادث غیرمترقبه وارد کنید.

بنابراین رویه ها و فرایندها باید به روشنی تعریف شوند. ذینفعان باید بینشی در برنامه داشته باشند. یک شخص مسئول باید برای هر کار مشخص شود و در پایان باید یک بررسی کیفیت انجام شود. هرچه نقشه راه از نظر وظایف ، مسئولیت ها ، برآورد هزینه و اولویت بندی دقیق تر باشد ، برای برنامه ریزی بهتر است!

مباحث مهم که به نظر می رسد غیرقانونی است اما قطعاً باید در برنامه لحاظ شود: چه کسی در تعطیلات است و چه زمانی؟ آیا همه شرکت کنندگان داخلی و خارجی در دسترس هستند؟ آیا یکی از افراد مسئول مرخصی والدین را دارد؟ آیا اتفاق افتادن در فصل اصلی شرکت اتفاق می افتد؟ در چه روزی باید مجدداً برگزار شود؟ باید روز جمعه راه اندازی شود؟ آیا روز بعد یک تعطیلات عمومی است؟ آیا کمپین بزرگی در همان زمان وجود دارد که به وب سایت مراجعه کند؟ غیره

حتی اگر این سؤالات به نظر می رسد غیرقانونی است ، متأسفانه همیشه اتفاق می افتد که قرار است مجدداً برای جمعه برنامه ریزی شود ، فرد اصلی در تعطیلات یا چیزهای مشابه است. اینها و سایر احتمالات باید از قبل روشن شود و مورد توجه قرار گیرد.

7. "چقدر؟" - بودجه مجدد

اگر کارمندان داخلی مانند توسعه دهندگان ، مدیران محتوا را دوست دارند، افسران سئو و مشاوران خارجی برای گرفتن مجدد مجدد از جدول ، به مدت XX روز مشغول فعالیت هستند ، باید در نظر داشت که سایر پروژه های داخلی در این زمان عقب هستند. مشاوران خارجی نمایانگر هزینه های آشکار هستند ، اما کارمندان داخلی نیز یک نکته هزینه و تلاش هستند که بسیاری از آنها مستقیماً آن را مورد توجه قرار نمی دهند. کلیه افراد مسئول ، از نظر داخلی و خارجی باید با زمان و همچنین با هزینه های خود برنامه ریزی شوند. همچنین ممکن است هزینه هایی برای ابزارها و برنامه های اضافی وجود داشته باشد. سوالات زیر را می توان از قبل در اینجا سؤال کرد: برای راه اندازی مجدد به کدام منابع نیاز است؟ هزینه ها (در داخل و خارج) چقدر هزینه می کنند؟ کل هزینه های ناشی از ملاحظات چیست؟

تعیین بودجه یک رویکرد است ، اما اغلب بودجه هزینه نیز مشخص می شود. این بودجه باید مورد بررسی قرار گیرد - بنابراین برنامه ریزی هزینه در هر صورت معقول است.

نتیجه گیری برای آماده سازی مجدد سئو

برنامه ریزی ، برنامه ریزی ، برنامه ریزی یک راه اندازی مجدد باید پوشانده شود و فقط در طرف اتفاق نیفتد. اهداف چیست و چرا راه اندازی می شود؟ چه کسی درگیر است؟ در چه بازه زمانی و با چه هزینه ای مورد نیاز است؟ قبل از اینکه بتوانید جهش سرما را به صورت مجدد در آورید و شروع به کار کنید ابتدا باید همه این سؤالها روشن شود. زیرا راه اندازی مجدد نه تنها فرصت هایی را ارائه می دهد ، بلکه می تواند خطر (سئو) را نیز در پی داشته باشد.

... و با آن آرزو می کنم راه اندازی مجدد!

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 26 آذر 1398ساعت 19:45 توسط سهیل | تعداد بازديد : 8 | |