تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
نوشتن متون SEO - اصول اولیه و اکنون

سئو وبلاگ

آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته

نوشتن متون SEO - اصول اولیه و اکنون

"متون سئو علوم موشکی نیستند ، شما فقط باید در کلمات کلیدی هر چه بیشتر ممکن است پانچ بزنید و این چنین است." - یا نه نه؟ مدتهاست که در بازاریابی آنلاین نبوده ام ، اما اولین چیزی که من در تحریریه morefire آموخته ام دقیقاً برعکس است. می توانید دریابید که کدام اقدامات بهینه سازی صفحه یا جلوی خود را می توانید انجام دهید تا محتوای عالی شما در اینجا قابل مشاهده باشد.

 

همیشه کاربر را در آن قرار دهید

چند هفته پیش نقل قول بالا را در یک انجمن نویسندگان مقاله خواندم. یک نویسنده جوان نوشتن راهنمایی در مورد چگونگی بهینه سازی متن برای موتورهای جستجو را پرسید. یک سوال مشروع ، اینطور نیست؟ با این حال ، پاسخی که در بالا گفته شد را دوست نداشتم. از آنجا که ما دیگر لازم نیست کلمات کلیدی را بیش از حد وارد متن کنیم ، همانطور که پترا در اولین روز من در آتش سوزی بیشتر برایم توضیح داد . این همچنین دلیلی است که باعث می شود کار ویرایشگر SEO بسیار سرگرم کننده تر از گذشته باشد ، زمانی که تأکید زیادی روی تراکم کلمات کلیدی مشخص شده بود. همچنین خواندن متون را آسانتر می کند.

مهمترین چیز در کار ما در بخش تحریریه این است که متن ها جالب و به خوبی نوشته شده اند و ارزش افزوده ای را به خواننده ارائه می دهند. کاربران فقط در صورتی که مطالب جالب و آموزنده برای آنها باشد در سایت شما می مانند. و هرچه مدت زمان ماندن آنها در سایت شما بیشتر باشد ، موتور جستجوگر مطالب شما را ارزیابی می کند. بنابراین ما در درجه اول برای کاربران می نویسیم ، نه برای موتورهای جستجو.

به منظور ارائه متون مرتبط با ارزش افزوده ، سعی می کنیم خود را در کفش خوانندگان قرار دهیم. ما در مورد آنچه می خواهید در صفحه جستجو کنید فکر می کنیم. از خودتان چه سؤالاتی می کنید؟ کدام پاسخ ها ، راه حل ها و اطلاعات اضافی به کاربران کمک می کند؟

به عنوان نویسنده ، سعی کنید تا حد امکان با موضوع برخورد کنید و خودتان به این سؤال پاسخ دهید: آیا این متن را می خوانم؟ آیا متن به سوال اصلی پاسخ می دهد؟

نکات زیر به شما کمک می کند تا یک متن ساختار یافته بنویسید:

1. عنوان

عناوین در واقع به یک مقاله وبلاگ خود نیاز دارند ، اما من سعی می کنم آن را کوتاه نگه دارم. اگر تیتر توجه شما را به خود جلب نکند ، یعنی دقیقاً ، فوریت ، جالب و قابل درک تدوین نشده باشد ، به ندرت خوانده می شود. با یک نگاه سریع ، تصمیم می گیریم که یک مقاله روزنامه ، یک محصول یا یک پست وبلاگ برای ما جالب باشد یا خیر. به وب سایت های مشتریان خود نگاهی بیندازید و به عناوین نگاه کنید. هیجان انگیز هستید؟ کوتاه؟ آیا آنها شما را کنجکاو می کنند؟ آیا فوریت بیان می کنید یا ارزش افزوده ای را ارائه می دهید؟ در روزنامه یا در وبلاگ ما الهام بگیرید.

نکته: عنوان (h1) نباید بیش از 5 تا 8 کلمه باشد و شامل کلمه کلیدی اصلی است.

اگر شما ارسال بیش از 200 واژه، سپس با استفاده منطقی و معنی دار زیر عنوان به ساختار متن. همچنین می توانید از اینها برای جای دادن به کلید واژه های ثانویه استفاده کنید پاراگراف بعد از زیر عنوان باید بیش از فقط دو خط باشد.

برای هر صفحه فقط از یک عنوان h1 استفاده کنید. و سعی کنید به ساختار عناوین خود بپیوندید - در اصل ، درست مثل پردازش کلمه. به عنوان راهنما:

  • H1
    • H2
      • H3
      • H3
      • H3
    • H2
      • H3
      • H3
      • H3

نکته من: بهتر است آخرین عنوان خود را بنویسید. تیتر فقط در ابتدا مرا متوقف می کند ، سپس در جلوی صفحه خالی می نشینم و سعی می کنم عنوان کامل را پیدا کنم. Kennste؟ عنوان h1 خود را در انتها تنظیم کنید.

2. طول متن

متأسفیم ، اما طول متن ایده آل وجود ندارد. این بستگی به قالب و میزان "ورودی" موضوع دارد.

طول متن یک رقیب را به عنوان نمونه بگیرید. سپس تصمیم بگیرید که متن تا چه مدت باید باشد تا ارزش افزوده کاربران را ارائه دهد.

راهنمایی از تیم تحریریه firefire: حداقل 250 کلمه برای صفحات شروع و دسته بندی و 100 تا 150 کلمه برای صفحات جزئیات یا محصول.

3. پیوندها

از محتوای موجود در صفحه خود استفاده کنید و به آن توجه کنید. اگر می توانید به سؤالات کاربران در صفحه خود پاسخ دهید ، منطقی است که آنها را به آنجا هدایت کنید. این باعث افزایش ارزش افزوده متن شما می شود و مدت زمان ماندن کاربران در وب سایت شما را افزایش می دهد. دقیقاً همان جایی که به شما پیوند می دهید باید واضح باشد. بنابراین از متن لنگر معنی دار استفاده کنید. متن لنگر عبارت یا عبارت است که برای پیوند زدن مشخص شده است. مثال: لیزا برای شما توضیح می دهد که چرا پیوندهای داخلی مهم هستند .

نکته: نام مورد نظر را برای متن لنگر یا کلمه کلیدی مناسب انتخاب کنید.

4. کلمات کلیدی

دیروز "هر چه بیشتر بهتر" بود. هنوز هم نظرات مختلفی وجود دارد ، اما در تیم تحریریه firefire ما موافق هستیم که متن باید خوانا باشد و به دلیل رشته های کلمات کلیدی از آن متمایز نیست. بین جستجوی کاربر بین ناوبری ، اطلاع رسانی و معامله ای تمایز قائل می شود . بسته به قصد جستجو ، یعنی هدف جستجو ، متن می تواند طولانی تر یا کوتاه تر باشد.

داشتن نگاهی جامع به موضوع ، حتی از کلمات کلیدی نیز مهم است. زیرا در اصل شما به طور خودکار از کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی ثانویه و مترادف استفاده می کنید و متن به عنوان مرتبط طبقه بندی می شود.

5. توضیحات متا و برچسب عنوان

اگر صفحه را بهینه می کنید ، توضیحات متا را فراموش نکنید. تاکنون حدود 156 کاراکتر داشتید. اکنون موتورهای جستجو حداکثر 300 کاراکتر دارند. این توضیحات کوتاه از مطالب تحت عنوان SEO (برچسب عنوان) نتایج جستجوی کاربران ظاهر می شود. در صورت فراموش کردن ، Google به طور خودکار آن را تولید می کند. موارد زیر در اینجا نیز اعمال می شود:

کلمات کلیدی را درج کنید سپس اینها به صورت پررنگ در توضیحات نشان داده می شوند و بنابراین احتمال کلیک بیشتر را افزایش می دهند.

برچسب عنوان یکی از مهمترین عناصر است زیرا در نوار عنوان مرورگر و تب فعال ظاهر می شود. اما همچنین بر رتبه بندی تأثیر می گذارد و مانند عنوان در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شود. در هر صورت ، از برچسب عنوان در تگ عنوان استفاده کنید ، زیرا موتورهای جستجوگر کلمه کلیدی را در برچسب عنوان بسیار بالا ارزیابی می کنند. مارک تجاری را در انتهای برچسب عنوان فراموش نکنید!

اما مراقب باشید: برچسب عنوان شما باید حداکثر 70 نویسه داشته باشد ، در غیر این صورت عنوان قطع می شود و فقط نقاط ظاهر می شوند ... برای مشاهده موبایل فقط 35 تا 40 کاراکتر بهتر خواهد بود. اگر کاراکترها را به حساب نیاورید ، خیلی بهتر است اما به اندازه پیکسل توجه کنید. زیرا یک "l" فضای کمتری از "m" یا "W" می گیرد.

علاوه بر عنوان های شما ، قاب متن شما باید کوتاه و شیرین باشد: این شامل یک متن تیزر کوتاه (2 تا 3 خط یا حدود 50 کلمه) است که انگیزه ادامه خواندن را ایجاد می کند ، و همچنین نتیجه گیری با یک فراخوان به عمل می رسد. متن تیزر نیز می تواند برای پاسخ مستقیم بهینه شود. پاتریک توضیح می دهد که جواب مستقیم یا جعبه پاسخ چیست .

پاسخ من در انجمن

اکنون مطمئناً می خواهید بدانید که من به عنوان نویسنده نسخه از انجمن به سوال او پاسخ دادم. متأسفانه دوره گفتگو در انجمن دیگر وجود ندارد ، اما پاسخ من چیزی شبیه به این بود:

کپی رایت عزیز ،

از آنجا که شما نویسنده و ویراستار هستید ، از قبل مهمترین معیار را رعایت کرده اید: می توانید مطالب کاملاً نوشتاری ارائه دهید که ارزش افزوده را به خواننده ارائه می دهد.

علاوه بر مطالب آموزنده ای که راه حل ، پاسخ ، اطلاعات و سرگرمی ارائه می دهد ، کلمات کلیدی مهم هستند که توسط موتورهای جستجو پیدا شوند. متن ها برای کلمات کلیدی خاصی جستجو می شوند و از رتبه خوبی برخوردار می شوند. اما این بدان معنا نیست که کلمات کلیدی باید هر چه سریعتر در متن بریده شوند. در صورت امکان از کلمات کلیدی به روشی که معقول است استفاده کرده و خواندن آن نیز آسان باشد. به خصوص صفحات یا متونی که کاربران دوست دارند آنها را بخوانند رتبه خوبی دارند. زیرا این بدان معنی است که کاربران آنچه را که به دنبال آن بودند پیدا کرده اند.

با احترام نسترن

نتیجه

اگر متنی خوب و نوشتاری دارید ، لازم نیست کارهای زیادی انجام دهید. متن خود را برای کلمات کلیدی بررسی کنید ، یک تیتر مختصر و گیرنده بنویسید ، توضیحات متا را اضافه کنید و یک فراخوان به عمل و Tadaaa باشید!

اگر متن تبلیغ را نیز می نویسید ، از نکات Désirée برای متن تبلیغاتی AdWords قوی الهام بگیرید. در دو فیلم کوتاه ، او بهترین نکات و ترفندهای خود را برای ایستادگی از رقابت نشان می دهد.

آیا تا به حال از ورود در یک بازاریابی آنلاین یا انجمن نویسندگان کپی رایت ناراحت شدید؟ چگونه واکنش نشان دادید آن را در قسمت نظرات خود بنویسید!

 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 26 آذر 1398ساعت 19:43 توسط سهیل | تعداد بازديد : 13 | |