تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
راههای دستیابی به موفقیت + 6 راه بی نظیر

سئو وبلاگ

آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته

راههای دستیابی به موفقیت + 6 راه بی نظیر

راههای دستیابی به موفقیت برای هر کس متفاوت از دیگری است. یکی از راه تحصیل کردن موفق می شود. دیگری با ورود به بازار آزاد به شغل مورد علاقه خود می رسد. یکی زود ازدواج میکند و خودش را موفق و خوشبخت می داند. اما فرد دیگری دیر ازدواج کردن را راز موفقیت خود می داند. آنچه مسلم است اینکه راههای دستیابی به موفقیت برای همه یکسان نیست.

با این حال اصولی وجود دارد که با پیروی از آنها می توانید در زندگی به موفقیت برسید. این اصول عبارتند از:

 

  1. خودتان را از افکار کسل کننده دور کنید

یکی از راه های دستیابی به موفقیت دور کردن افکار مضر است. افکار به شدت روی احساسات شما تاثیر می گذارند و دید شما را نسبت به کار و هدفتان تغییر می دهند . شما روزانه میلیون ها فکر در سر خود دارید و همیشه انتخاب می کنید که روی کدام یک تمرکز کنید . حال باید انتخاب کنید که روی افکاری تمرکز کنید که باعث ایجاد ترس و شک نمی شود و در عوض افکاری را جایگزین کنید که عاملی برای هیجان ، قدم رو به جلو ، تجربه و یادگیری می باشند.

  1. قانون پاداش را برای خود اجرا کنید

عالم در نظم کامل به سر می‌برد و ما پاداش کامل اعمالمان را می‌گیریم. همیشه از همان دست که می‌دهیم از همان دست می‌گیریم. اگر از عالم بیشتر دریافت میکنید به این دلیل است که بیشتر می‌بخشید. پاداش‌هایی را که در زندگی می‌گیرید با میزان خدمت شما به دیگران رابطه مستقیم دارد. هر چه بیشتر برای بهبود زندگی و سعادت دیگران کار کنید و توانایی‌های خود را افزایش دهید، در عرصه‌های مختلف زندگی خود بیشتر پیشرفت می‌کنید.

  1. هدف را کامل روشن و واضح کنید

یکی از راههای دستیابی به موفقیت روشن کردن هدف است. برای اینکه هدف ما برای خودمان واضح و روشن شود باید از خودمان تعدادی سوال بپرسیم.برای روشن شدن هدفمان با خودمان نیازی به انجام کارهای سخت و پیچیده ایی نیست و تنها باید با خودمان رو راست باشیم و نسبت به توانایی و استعدادمان ،هدف را مشخص کنیم.

  1. اهداف بلند مدت را قربانی سود کوتاه مدت نکنید

یکی دیگر از راههای دستیابی به موفقیت در نظر گرفتن هدف بلند مدت است. افراد موفق، اهداف بلند‌مدت دارند و می‌دانند که این اهداف صرفا نتیجه‌ی عاداتی هستند که باید هر روز آنها را انجام بدهند. این عادات سالم نباید کارهایی باشند که صرفا انجام می‌دهید، بلکه باید بخشی از وجود شما باشند.

بین این دو دیدگاه یک تفاوت وجود دارد: دیدگاه فردی که ورزش می‌کند تا اندام جذابی برای نشان دادن به دیگران داشته باشد و دیدگاه فردی که ورزش می‌کند چون ورزش کردن یکی از عادات سالم زندگی اوست.

  1. دست از گذشته بردارید و به حال فکر کنید

باری موفق شدن باید به زمان حال فکر کنید و غصه گذشته را نخورید. برای زمان حال خودتان را آماده کنید. اگر در گذشته باشید، احساس گناه و پشیمانی به شما دست خواهد داد. اگر زندگی خود را از آینده پر کنید، با ترس مواجه می شوید. شما حالا در زمان حال هستید و توانایی این امر را دارید که ثروتی بی حد و اندازه و نعماتی فراوانی را خلق کنید.

  1. به طور مداوم هدف را برای خود تجسم کنید

یکی از راههای رسیدن به موفقیت تصور و تجسم است. اصل تجسم در مورد هر چیزی صدق می‌کند؛ از ورزش حرفه‌ای گرفته تا فعالیت شغلی. آنان که در اوج حرفه خود قرار دارند، بسیار از این تکنیک بهره جسته‌اند تا به بهترین خود برسند. به عبارت بهتر، برای کسب مهارت جدید یا القای تدریجی یک عادت، خود را درحال انجام آن تجسم کنید.

برای مثال اگر به ماشین لوکس فکر میکنید همیشه خود را در پشت فرمان این ماشین تصور کنید. تجسم خود در آن زندگی که لایقش هستید و در حال انجام کارهای موردعلاقه خود، کلیدی برای موفقیت است. این بدان معنا نیست که تمام وقت خود را صرف رویاپردازی کنید؛ منظور آن که باید چشم خود را با چشم ذهن خود یکی کرده و سپس به سمت هدف پیش بروید!

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 17 مرداد 1399ساعت 22:20 توسط سهیل | تعداد بازديد : 21 | |