تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
راه های تشخیص محلول ضدعفونی کننده ادست (اصلی از تقلبی)

سئو وبلاگ

آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته

راه های تشخیص محلول ضدعفونی کننده ادست (اصلی از تقلبی)

 

از نظر پزشکان و متخصصان برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، شست و شوی مرتب دست با آب و صابون بهترین راه حل است. با این حال ممکن است به آب و مواد شوینده دسترسی نداشته باشید. پس پزشکان توصیه می کنند که لازم است محلول ضد عفونی کننده دست همراهتان باشد تا در جایی که به آب و صابون دسترسی وجود ندارید بتوانید از آن برای از بین بردن میکروب ها استفاده کنید.

نکاتی برای خرید محلول ضدعفونی کننده اصلی

برای اینکه بتوانید محلول ضدعفونی کننده اصلی را خریداری کنید، توجه به موارد زیر ضرورت دارد:

1)      حتما محصول باید مجوز از سازمان غذا و دارو داشته باشد.

2)      قبل از خرید برند شرکت را در اینترنت جستجو کنید.

3)      از خرید محلول های بدون نام و نشان جدا خودداری کنید.

4)      همواره خرید محلول ضد عفونی کننده دست را تنها از داروخانه های مجاز سطح شهر و یا فروشگاه های معتبر بهداشتی انجام دهید.

5)      مشخصات روی بطری محصول بسیار مهم است. حتما نام برند، آدرس و شماره تماس کارخانه و همچنین شماره مجوزهای ساخت بر روی محصول بررسی کنید.

6)       به ترکیبات محلول توجه کنید. شرکت های معتبر معمولا ترکیبات محصول را بر روی لیبل بطری قرار می دهند تا مصرف کننده بداند در تولید محصول از چه چیزی استفاده شده است.

7)      توجه داشته باشید که محلول ضدعفونی کننده هم باید مثل هر محصول آرایشی و بهداشتی دیگری زیر نظر وزارت صنایع و ادارات بهداشت ، غذا و دارو تولید شود. پس زمان خرید به درج استانداردها و تاییدیه های محصول خریداری شده دقت کنید.

آیا محلول ضدعفونی کننده اصلی معطر است؟

بسته به پایه محلول ضدعفونی کننده دست بوی محصول متغیر است. به ویژه اینکه این محصولات بعنوان ترکیبات فرموله شده حاوی اسانس ها و عصاره ترکیباتی طبیعی مانند دارچین هستند تا حس و خاصیت ضدعفونی کنندگی دو چندانی را عرضه می کنند.

راه تشخیص محلول ضدعفونی کننده اصلی از تقلبی

یک راه ساده برای تشخیص محلول های مبتنی بر الکل از محلول های تقلبی امتحان انها با کبریت است. چند قطره از الکل را داخل قاشق بریزی و سپس روی آن کبریت بزنید. در صورت اصل بودن الکل به رنگ آبی می سوزد. الکل تقلبی به رنگ قرمز می سوزد.

آیا محلول ضد عفونی کننده دست می تواند همه میکروب ها را از بین ببرد؟

خیر، برخی باکتری ها  نسبت به برخی پایه ها مقاومت بیشتری نشان می دهند. اما اکثر عوامل بیماری زا از جمله ویروس ها و باکتری ها  با ترکیبات گندزدا از بین میروند. عوامل اکسنده با تخریب این کار را انجام میدهند. سایر پایه ها با توجه به عملکرد شان روی چرخه متابولیکی اثر دارند یا با بر بهم ریختن شکل پروتئین ها و مواد ژنتیکی آنها را از کار می اندازند. این مساله برای تقریبا تمام میکروب ها و ویروس ها کار ساز است و آن ها را از بین می برد.

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 17 مرداد 1399ساعت 21:51 توسط سهیل | تعداد بازديد : 25 | |