تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
(SEO) Trends 2018 - نگاهی به توپ بلوری

سئو وبلاگ

آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته

(SEO) Trends 2018 - نگاهی به توپ بلوری

سال به پایان می رسد. این همان زمان زمانی است که شما به یک سال گذشته نگاه می کنید و در عین حال به توپ کریستالی نیز نگاه می کنید (این حتی فراتر از بلور SEO است). اما این مربوط به فال شما نیست - شما همه خوشحال خواهید شد ، در عشق ، سالم و ثروتمند هستید - بلکه در مورد روند بازاریابی آنلاین 2018. آیا بالاخره گوگل صفحه هنوز هم پاسخگو من را از بین خواهد برد یا اینکه برای چهارمین سال پیاپی با آبی رنگ خواهم آمد. چشم از آن؟ ما جرات نگاه کردن ...

با تقریبا 95٪ سهم بازار ، Google هنوز موتور جستجوی شماره 1 است. در نتیجه ، کلیه SEO و بازاریابان آنلاین منتظر اعلامیه یا توصیه های جدید Google هستند.

اگر به SEO Trends 2017 نگاهی بیندازید ، به سرعت متوجه خواهید شد: واقعاً چیز جدیدی نخواهد بود!

فهرست اول موبایل

همه ساله ما موعظه می کنیم و سایر آژانسها ، مشاوران و سئو کارها: در نهایت یک صفحه پاسخگو دریافت کنید. گوگل پیش از این یک سال پیش اعلام کرده بود که در آینده نزدیک از Index Mobile به عنوان شاخص اصلی خود استفاده خواهد کرد. پیش از این در SMX در نیویورک اعلام شده بود که روند صعودی آهسته شروع شده است. هنوز مشخص است چه زمان Google کاملاً اعلامیه را اجرا خواهد کرد (شایعه شده است "اوایل سال 2018") و چه تعداد از شرکتها سپس با وحشت به آژانس بعدی خواهند رفت. برای همه افرادی که مطمئن نیستند: Google یک ابزار تست سازگار با موبایل ارائه می دهد - در عوض ، ما فقط به نزدیک می شویم.

AMP

وقتی در مورد سایتهای پاسخگو و دوستانه برای موبایل صحبت می کنیم ، هیچ راهی در مورد AMP (صفحه های شتاب موبایل) وجود ندارد - چه کسی ، چگونه ، چه - Carsten دوباره همه چیز را درباره AMP توضیح می دهد .

محتوای دیجیتال بدون در نظر گرفتن میزان دریافت یا حجم داده ، باید در اسرع وقت پخش شود. در 12 ماه گذشته ، AMP ها به طور فزاینده در اولین صفحه نتایج جستجوی در Google یافت شده اند. آنچه در ابتدا فقط برای ناشران قابل دسترسی بود ، اکنون توسط شرکت ها و صنایع مختلف به طور فزاینده ای تصویب و اجرا می شود. هنوز مشخص است که موضوع تا چه حد سرعت می گیرد و تثبیت می شود. قدم بعدی در این زمینه می تواند تجارت الکترونیکی باشد.

قطعه های برجسته

یک چیز به چیز دیگری منتهی می شود و به همین دلیل سال آینده هیچ راهی در اطراف قسمت های برجسته و جعبه های پاسخ وجود ندارد. موضوع در سال جاری بر روی لب همه بود و گزینه های اضافی قطعه قطعه ارائه شد. در سال 2018 ، موضوع داده های ساختار یافته همچنان ادامه خواهد یافت زیرا بسیاری از فن آوری های جدیدتر بر روی آن ساخته می شوند یا از آن طرفداری می کنند. همانطور که در OMX 2017 شنیده شد ، داده های ساختاری شده برای درخواست های صوتی اکنون در سال آینده در دسترس خواهند بود. این امر باعث می شود تا مستقیماً درخواست های صوتی بالقوه را به طور مستقیم ثبت کنید و این کار را برای Google راحت تر کنید. در حال حاضر schema.org قبلاً یک prequel ارائه می دهد: http://pending.schema.org/speakable .

جستجوی صوتی

موضوع جستجوی صوتی نیز در سال 2018 اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. در سال 2017 ، سهم جستجوی صوتی بیش از 20٪ بود و پیش بینی می شود این روند ادامه یابد. از آنجایی که جستجوی صوتی بطور فزاینده ای رو به افزایش است ، به ویژه در محلی و همچنین در منطقه معامله گر (تجارت تبادل نامه) ، جستجوی صوتی روز به روز رایج می شود. بنابراین جای تعجب آور نیست که 44٪ از افراد مورد بررسی در نظرسنجی ایالات متحده ، جستجوی صوتی را بسیار مؤثرتر ارزیابی کرده اند.

در این زمینه همچنین باید به این نکته اشاره کرد که BING رهبر بازار در این زمینه است ، زیرا الکسا ، سیری و کرتانا از این داده ها استفاده می کنند. بنابراین می تواند یک سال BING باشد

مقررات حفظ حریم خصوصی

از تاریخ 25 مه 2018 ، GDPR جدید (مقررات عمومی حمایت از داده ها) به مرحله اجرا در می آید. هدف این آیین نامه جدید ، از جمله موارد دیگر یافتن اطلاعات شخصی در شرکت و درک بهتر نحوه استفاده از آن است.

در این زمینه ، حساس ترین مجازاتی بود که مجازات ها در صورت عدم اجرای کامل آیین نامه اعمال می شوند. شرکت هایی مانند فیس بوک به ویژه در اینجا مورد توجه قرار گرفته اند ، زیرا برخی از آنها در مورد محافظت از داده ها در آلمان آنقدر سختگیرانه نیستند.

می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این را در مقاله فعلی Thorsten " محافظت از داده های جدید و بازاریابی آنلاین " پیدا کنید. برای اینکه در جای امن باشید ، توصیه می کنیم به وکیل مراجعه کنید.

AI و chatbots

موضوع هوش مصنوعی و chatbots در حال حاضر در بلوک های آغازین امسال بود. به ویژه چوبی های فیس بوک قابل ذکر است که نسبتاً پیشرفته هستند. شرکت هایی مانند Lufthansa قبلاً از چت بابات استفاده می کنند تا به کاربران کمک کند پرواز را پیدا کنند یا به سؤالات کلی پاسخ دهند.

البته گوگل نیز علاقه مند به پیشبرد موضوع AI است. با استفاده از Autodraw ، Google قبلاً هوش مصنوعی ایجاد کرده است که تصاویر یا نقشه ها را تشخیص می دهد (حتی اگر به نظر می رسد نسبتاً متوسط).

خواهید دید که چگونه این دو حوزه موضوعی در سال 2018 توسعه پیدا می کنند و حوزه های جدیدی را برای آنها گشوده می شوند.

واقعیت این است که موضوع به طور فزاینده ای مورد توجه قرار می گیرد و به زندگی روزمره ما نفوذ می کند.

نتیجه

نگاه ما به توپ کریستالی پیش بینی می کند که در سال 2018 تحت سلطه صوت ، هوش مصنوعی و محافظت از داده ها قرار خواهد گرفت. اما اینها فقط چند مورد از "روندهای" بزرگی هستند که سال آینده در انتظار ما هستند. با این وجود ، همه باید به آرامی شفاف باشند: برای موتورهای جستجو کار نکنید بلکه برای کاربران کار کنید ، زیرا در پایان آنها محصول یا خدمات شما را خریداری می کنند.

مهم نیست که چطور فرا رسد ، ما منتظر سال جدید و چالش های جدید هستیم.

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 26 آذر 1398ساعت 19:45 توسط سهیل | تعداد بازديد : 6 | |